کد خبر : 2065297 | 06 شهریور 1403 ساعت 23:42 | 8.6K بازدید | 65 دیدگاه

شاگردان فلیک خیال کلین‌شیت کردن ندارند (ویدیو)

رایو وایکانو، با گل زودهنگام اونای لوپر، از میهمان خود؛ بارسلونا در هفته سوم لالیگا پیش افتاده است.

شاگردان فلیک خیال کلین‌شیت کردن ندارند (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، رایو وایکانو و بارسلونا از هفته سوم رقابت‌های لالیگا به میزبانی تیم مادریدی، به مصاف هم رفته‌اند. بارسایی‌ها هر دو بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند و رایو وایکانو نیز چهار امتیاز از دو بازی خود بدست آورده است.

درحالی که تنها ده دقیقه از شروع دیدار گذشته بود و هنوز بازی رنگ و بوی جدی به خود نگرفته بود، ارسال زمینی خورخه دی‌فروتوس را اونای لوپز با قطع توپ عالی خود تبدیل به گل‌ نخست برای میزبان کرد تا بارسایی‌ها همچنان در حسرت کلین‌شیت در فصل جاری بمانند.

ویدئو: 351374

بنظر می‌رسد هانسی فلیک؛ سرمربی آلمانی این فصل کاتالان‌ها باید هرچه زودتر فکری به حال وضعیت خط دفاعی این تیم بکند چرا که آن‌ها در سه بازی خود تا اینجای فصل، تا قبل از پایان نیمه نخست مقابل رایو وایکانو، سه گل دریافت کرده‌اند. بارسایی‌ها حتی در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل خود برابر رئال مادرید، منچسترسیتی، موناکو و آث میلان نیز گل خورده بودند.

این درحالی است که بعد از خداحافظی مانوئل نویر از تیم ملی آلمان، انتظار می‌رفت مارک آندره تراشتگن که حالا گزینه نخست خط دروازه مانشافت به حساب می‌آید، عملکرد بهتری با پیراهن بارسلونا از خود به نمایش بگذارد. هرچند که انصافا نمی‌توان او را روی سه گلی که تا اینجای رقابت‌ها دریافت کرده مقصر دانست.

دیدگاه‌ها