کد خبر : 2065295 | 07 شهریور 1403 ساعت 02:22 | 25.9K بازدید | 24 دیدگاه

اولویت بارسا تغییر کرد: مدافع می‌خریم

مصدومیت متعدد مدافعان بارسلونا باعث شده است که مدیران باشگاه به صورت جدی به فکر جذب یک مدافع جدید باشند.

اولویت بارسا تغییر کرد: مدافع می‌خریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال با مشکلات مالی جدی مواجه بود اما منابع نزدیک به این باشگاه پیش از شروع این پنجره هم اعلام کرده بودند که آنها قصد تقویت خط میانی و خط حمله تیم‌شان را برای فصل جدید دارند.

بارسا قصد داشت دنی اولمو و نیکو ویلیامز را در این تابستان به خدمت بگیرد که در جذب ستاره اول موفق بود اما ویلیامز تصمیم گرفت که همچنان به حضورش در اتلتیک بیلبائو ادامه دهد و گفته می‌شد که حالا آنها به دنبال پیدا کردن گزینه دیگری به عنوان جایگزین او هستند.

با این‌حال، مصدومیت رونالد آرائوخو و آندریاس کریستنسن باعث نگرانی مدیران و کادر فنی بارسا شد و حالا اریک گارسیا هم به جمع مصدومان خط دفاعی این تیم اضافه شده است که کار را در ادامه فصل برای آنها بسیار دشوار خواهد کرد.

حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که وضعیت به وجود آمده و دوری طولانی مدت آرائوخو و کریستنسن باعث شده است که اولویت بارسا در پنجره تابستانی تغییر کند و آنها در فرصت باقی مانده تا پیش از بسته شدن این پنجره در روز پایانی ماه آگوست، به دنبال جذب یک مدافع باشند، اما گزینه مد نظر بارسا هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها