کد خبر : 2065282 | 07 شهریور 1403 ساعت 02:49 | 15.2K بازدید | 14 دیدگاه

رابطه خوب با کیمیش برگ برنده کمپانی

متقاعد کردن فوق ستاره باواریا برای ماندن

احتمال تمدید قرارداد یوشوا کیمیش با بایرن مونیخ بسیار افزایش یافته است.

متقاعد کردن فوق ستاره باواریا برای ماندن

به گزارش "ورزش سه"، در گفتگوهای اخیر، مکس ایبرل با یوشوا کیمیش درباره شروعی جدید صحبت کرد. پس از مشکلاتی که کیمیش با توماس توخل داشت، ایبرل و کیمیش توافق کردند که راهی برای بازگشت به فرم قدیمی کیمیش پیدا کنند. این ابتکار ایبرل در زمانی که به نظر می‌رسید درهای باشگاه به روی کیمیش بسته شده بود، دوباره او را به تیم بازگرداند.

پس از انتصاب ونسان کمپانی، ایبرل و فرویند با مربی جدید درباره برنامه‌های کیمیش صحبت کردند. کمپانی معتقد بود که کیمیش یک شماره ۶ دفاعی نیست و نیاز به یک بازیکن دفاعی در کنار خود دارد. این سه نفر به سرعت توافق کردند که برای جذب یک هافبک دفاعی مانند ژوائو پالینیا اقدام کنند تا کیمیش بتواند در نقش هجومی شماره ۸ بازی کند و به فرم خوب قدیمی خود بازگردد. این موضوع به کیمیش اطلاع داده شد و او حمایت کامل مربی و مسئولان را دریافت کرد.

2073581

با توجه به اینکه قرارداد کیمیش سال آینده به پایان می‌رسد، مذاکرات برای تمدید قرارداد در حال انجام است. تمدید قرارداد ممکن است در صورتی که کیمیش با کاهش دستمزد موافقت کند، خیلی زود انجام شود. او در حال حاضر ۱۵ میلیون یورو ثابت به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش در سال دریافت می‌کند که از نظر باشگاه هنوز هم زیاد است. از نظر فوتبالی، چشم‌انداز کیمیش تحت هدایت ونسان کمپانی اکنون بسیار روشن است.

دیدگاه‌ها