کد خبر : 2065268 | 07 شهریور 1403 ساعت 04:28 | 13.8K بازدید | 80 دیدگاه

خوان موسو: اتلتیکومادرید بهترین تیم جهان است

خوان موسو؛ دروازه‌بان آرژانتینی، اتلتیکومادرید را بهترین تیم جهان می‌داند.

خوان موسو: اتلتیکومادرید بهترین تیم جهان است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکومادرید بعدازظهر امروز به طور رسمی از انتقال قرضی خوان موسو؛ دروازه‌بان آرژانتینی آتالانتا، با قرارداد قرضی یک ساله خبر داد. در قرارداد طرفین بند خرید اختیاری هم گنجانده شده است.

موسو در مراسم معارفه خود از احساسش برای انتقال به اتلتیکو گفت: می‌خواهم از استقبال باشگاه و رئیس تشکر کنم. وقتی در مورد پیشنهاد آمدن به اتلتیکو شنیدم، جوابم همان لحظه مثبت بود، اتلتیکومادرید بهترین تیم جهان است و پیوستن به آن، این چالش و یک رویاست.

هم‌تیمی شدن با بازیکنان آرژانتینی؟

من در ایتالیا خیلی خوب کار کردم، اما بازیکنان آرژانتینی به من گفتند که در اینجا احساس راحتی خواهم داشت. برای یک آرژانتینی، اتلتیکو مثل یک رویا است. قول می‌دهم که با کار و انرژی زیاد آن را جبران کنم.

2073550

تصمیم برای پیوستن به اتلتیکو با وجود رقابت با اوبلاک؟

خیلی آسان، و فقط یک چالش است، هیچ چیزی که تا به امروز به دست آوردم آسان نبود، می‌دانم که با یکی از بهترین‌های جهان رقابت می‌کنم تا رقابت‌پذیر شوم و در فصلی که مطمئنم بسیار خوب خواهد بود، نقش داشته باشم. برای باشگاهی مانند اتلتیکو طبیعی است که دروازه‌بانی مانند اوبلاک داشته باشد. اینجا هستم تا کمک کنم، رقابت کنم و از فرصتی که به دست می‌آورم استفاده کنم. اگرچه ترک آتالانتا سخت بود، اما نمی‌توانستم این فرصت را از دست بدهم.

دیه‌گو سیمئونه؟

ما اغلب با یکدیگر پیام‌هایی را به اشتراک می‌گذاریم. وقتی 16 ساله بودم، او من را به تمرینات پیش‌فصل تیم راسینگ برد. می‌دانم که او چگونه کار می‌کند و چقدر برای موفقیت تلاش می‌کند. مطمئنم که اتلتیکو به این نیاز دارد و بهترین چیز برای من این است که به چالش کشیده شوم و می‌خواهم آن را در زمین نشان دهم.

دیدگاه‌ها