کد خبر : 2065267 | 06 شهریور 1403 ساعت 21:15 | 37.4K بازدید | 51 دیدگاه

بی‌نظیر بودیم، پیش به سوی شکست ایتالیا

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل شیلی، گفت: برای شکست ایتالیا در مرحله بعدی برنامه داریم.

بی‌نظیر بودیم، پیش به سوی شکست ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، آرش صادقیانی پس از پیروزی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران مقابل شیلی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جهانی اظهار داشت: امروز واقعا بازیکنانم بی‌نظیر بازی کردند و همه برنامه‌هایی که در نظر داشتیم مقابل شیلی پیاده شد و خوشبختانه روند بازی به گونه‌ای پیش رفت که این تیم را با اختلاف امتیاز شکست دادیم.

وی درباره تقابل با تیم قدرتمند ایتالیا در یک‌ چهارم نهایی عنوان کرد: ایتالیا یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی مسابقات است و نسبت به این تیم شناخت نسبی داریم و با توجه به بازی تدارکاتی که با آنها داشتیم از نقاط قوت و ضعف این تیم آگاه هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران تصریح کرد: امیدوارم برنامه‌هایی که برای بازی با ایتالیا داریم را بازیکنان به نحو احسن در زمین پیاده کنند تا به امید خدا این تیم را شکست دهیم.

صادقیانی در پایان درباره حضور سرمربی ایتالیا در سالن و تماشای بازی ایران و شیلی خاطرنشان کرد: هم سرمربی و هم دستیاران و هم آنالیزورهای ایتالیا بازی را تماشا کردند. البته ما هم بازی ایتالیا و آرژانتین را از نزدیک تماشا کردیم و هر دو تیم نسبت به هم شناخت و اشراف دارند. با توجه به عملکرد بازیکنانم تا به اینجای کار، به امید خدا تلاش می‌کنیم ایتالیا را شکست دهیم.

تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال جهان فردا (چهارشنبه هفتم شهریور) استراحت دارند و تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران ساعت 11:30 روز پنجشنبه؛ هشتم شهریور در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها