کد خبر : 2065266 | 06 شهریور 1403 ساعت 21:18 | 37.9K بازدید | 35 دیدگاه

سعود عبدالحمید:

با توصیه مانچینی آمدم، دنی آلوز الگویم است!

سعود عبدالحمید، بازیکن عربستانی آاس رم، می‌گوید سرمربی تیم ملی عربستان نقش مهمی در پیوستنش به رم داشته است.

با توصیه مانچینی آمدم، دنی آلوز الگویم است!

به گزارش "ورزش سه"، سعود عبدالحمید؛ مدافع راست تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال به رم پیوست تا نام خود را به عنوان نخستین لژیونر این کشور در سری آ ایتالیا ثبت کند‌.

عبدالحمید ۲۵ ساله بعد از پیوستنش به رم در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه گفت: "نمی‌دانم احساساتم را در حال حاضر چگونه بیان کنم. حضور در باشگاه پرافتخاری همچون رم آرزوی خیلی از بازیکنان دنیا است و خوشحالم که توانستم عضوی از رم باشم.

راستش را بخواهید روبرتو مانچینی نقش زیادی در پیوستنم به رم داشت. در این مدت مدام با او مشورت کردم و در نهایت تصمیم قطعی خودم را برای آمدن به ایتالیا گرفتم."

عبدالحمید در خصوص الگوی فوتبالی خود گفت: "من بازی دنی آلوز که همانند خودم دفاع راست بود را بشدت دوست داشتم. از زمانی که فوتبالیست شدم تاکنون، او را به عنوان الگوی خود می‌شناسم.

2073406

سعود عبدالحمید ۱۴۷ بار با پیراهن الاتحاد و الهلال به میدان رفت و نقش بسزایی در قهرمانی‌های الهلال طی سال‌های اخیر ایفا کرد. وی همچنین از سال ۲۰۱۹ عضو تیم ملی عربستان بوده و تاکنون ۳۶ بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرده است.

جالب آنکه پس از انتقال عبدالحمید به رم، هواداران جالوروسی در شبکه اجتماعی توییتر واکنش‌های مثبتی به جذب او نشان دادند. یکی از هواداران رم در این خصوص نوشت: "من مطمئنم او مشکلات رم در دفاع راست را حل خواهد کرد. مشتاقانه در انتظار دیدن او با پیراهن رم در مستطیل سبز هستم."

هوادار دیگری نوشت: "او یکی از بهترین بازیکنان لیگ عربستان بود. منتظرم تا شماره پیراهن او رسما اعلام شود تا هر سه کیت رم با شماره او را خریداری کنم."

دیدگاه‌ها