کد خبر : 2065264 | 06 شهریور 1403 ساعت 21:16 | 36.1K بازدید | 11 دیدگاه

غفور و اظهارنظری که نماینده ایران را نگران کرد

امیر غفور با آمادگی کامل در جام باشگاه‌های آسیا شرکت نخواهد کرد.

غفور و اظهارنظری که نماینده ایران را نگران کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه بردیا سعادت؛ قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران به دلیل عدم اجازه باشگاه آلانیا اسپور ترکیه نتوانست با تیم شهداب یزد ادامه دهد، مدیران این باشگاه بلافاصله با امیر غفور؛ قطر پاسور سابق خود وارد مذاکره شده و او را به این تیم آوردند.

امیر غفور خاطرات بسیار خوبی با تیم شهداب یزد دارد، او با درخشش خود توانست شهداب یزد را در سال ۱۴۰۱ به عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران برساند و خودش نیز برای اولین بار طعم قهرمانی در لیگ برتر را بچشد.

اما غفور پس از دیدار امروز تیمش برابر پاس گرگان اعلام کرد به دلیل آنکه دیر به تمرینات تیم اضافه شده آمادگی کامل را ندارد و هواداران یک امیر غفور صد در صد آماده را در جام باشگاه‌های آسیا نخواهند دید.

ویدئو: 351362

این صحبت‌های غفور حالا این نگرانی را در بین هواداران شهداب یزد به وجود خواهد آورد که نتوانند پس از سه بار حضور در جام باشگاه‌های آسیا قهرمانی این مسابقات را کسب کنند. شاید یکی از دلایل آن عدم هماهنگی بین او و پاسورهای تیم باشد. غفور تا کنون با ایلشن داوودی پور و پائولینیو هم بازی نبوده و خیلی سخت است در فاصله چند روز تا آغاز جام باشگاه‌های آسیا این هماهنگی کامل شود.

شاید اگر مهدی مهدوی همچنان به بازی کردن ادامه می‌داد، امیر غفور نیز با توجه به آنکه از سال ۹۰ با او همبازی بوده، خیلی زود به هماهنگی و آمادگی کامل می‌رسید.

دیدگاه‌ها