کد خبر : 2065261 | 06 شهریور 1403 ساعت 21:09 | 19.1K بازدید | 3 دیدگاه

یک احتمال عجیب درباره ستاره جذاب والیبال ایران

سرمربی تیم ملی نیروهای مسلح از احتمال حضور امیر غفور در این تیم خبر داد.

یک احتمال عجیب درباره ستاره جذاب والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، عیسی سنگدوینی سرمربی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح که با این تیم قرار است در مسابقات ارتش‌های جهان آخر شهریور ماه شرکت کند صحبت‌های عجیبی انجام داد.

این مربی که اردوی آماده‌سازی تیمش این روزها در تهران در حال برگزاری است و چند دیدار دوستانه را نیز با شهداب یزد برگزار کرده است، پس از دیدار تدارکاتی امروز با تیم شهداب در مصاحبه‌ای اعلام کرد امیر غفور؛ ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران و همچنین علی رمضانی؛ پاسور تیم فولاد سیرجان ایرانیان را برای مسابقات ارتش‌های جهان می‌خواهد و قصد دارد با آنها در این باره صحبت کند.

این صحبت‌های عجیب از سوی عیسی سنگدوینی در حالی مطرح شده که امیر غفور قطر پاسور سابق تیم ملی والیبال حدود دو سال پیش از مسابقات ملی خداحافظی کرده است و بار‌ها اعلام کرده از تصمیم خود باز نخواهد گشت.

این ادعای عجیب اگر چه تبدیل شدنش به واقعیت نزدیک به صفر است اما باز هم یک بار دیگر نام امیر غفور را با تیم ملی گره زد. امیر غفور از سال ۹۰ تا ۱۴۰۱ بی‌وقفه در تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران بازی کرد و به افتخارات زیادی دست یافت.

البته اگرچه امیر غفور شاید در این مسابقات شرکت نکند اما این احتمال وجود دارد علی رمضانی؛ پاسور فعلی فولاد سیرجان ایرانیان پس از جام باشگاه‌های آسیا به اردوی تیم نیرو‌های مسلح اضافه شود.

دیدگاه‌ها