کد خبر : 2065258 | 06 شهریور 1403 ساعت 20:50 | 12K بازدید | 18 دیدگاه

میکل آرتتا: مرینو کیفیت آرسنال را چند برابر می‌کند!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بشدت از جذب هموطنش میکل‌ مرینو خوشحال است و معتقد است او کیفیت این تیم را بالاتر می‌برد.

میکل آرتتا: مرینو کیفیت آرسنال را چند برابر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام میکل مرینو هافبک رئال سوسیداد با امضای قراردادی چهار ساله به جمع توپچی‌های لندن اضافه شد تا از این پس زیر نظر مربی هموطن و هم نام خود میکل آرتتا فوتبالش را دنبال کند.

بعد از رسمی‌ شدن قرارداد مرینو با آرسنال، میکل آرتتا در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه گفت: "مرینو بازیکن باتجربه و فوق‌العاده تطبیق‌پذیری است که می‌تواند کیفیت تیم ما را تا حد قابل توجه‌ای بالاتر ببرد. او چندین سال در لالیگا و البته تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. این نشان می‌دهد که بازیکن قابلی به حساب می‌آید.

همه ما عملکرد درخشان او در مسابقات یورو را در خاطر داریم. مرینو یکی بازیکنان تاثیر گذار اسپانیا در راه قهرمانی مسابقات بود. در آخر به او خوشامد می‌گویم. بی‌صبرانه منتظر حضور او در تمرینات و بازی‌های تیم هستیم.

میکل مرینوی ۲۸ ساله، نامش در سال ۲۰۱۴ با حضور در اوساسونا مطرح شد. او سپس یک فصل ناموفق را در دورتموند گذراند و سپس در نیوکسل به میدان رفت. بازگشت او به لالیگا و پیوستنش به رئال سوسیداد، منجر به ثبت بهترین دوران او مرینو و بازگشتش به تیم ملی اسپانیا شد. او در ۱۹۰ بازی، ۲۰ گل برای سوسیداد به ثمر رساند. وی همچنین ۲۸ بازی ملی با اسپانیا و ۲ گل زده را نیز در کارنامه خود دارد.

دیدگاه‌ها