کد خبر : 2065256 | 06 شهریور 1403 ساعت 20:19 | 41.3K بازدید | 49 دیدگاه

دو بازی و چهار پست مختلف!

سرگیجه حنانوف در سپاهان: این بار کجا (عکس)

بازیکن تاجیک سپاهان جایگاه نامشخصی در ترکیب این تیم دارد.

سرگیجه حنانوف در سپاهان: این بار کجا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وحدت حنانوف که یکی از خریدهای غیرمنتظره سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی بود، نخستین بازی خود برای طلایی‌پوشان را در مرحله نخست پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات و با بازی در پست دفاع میانی پشت سر گذاشت، اما پس از آن در سه پست دیگر هم به کار گرفته شده است.

بازیکن سابق پرسپولیس پس از بازی به‌عنوان دفاع وسط مقابل شباب الاهلی، در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر برابر چادرملو اردکان و خیبر خرم‌آباد هم در پست‌های متعدد به کار گرفته شده که مشخص نیست برای بازی آینده با شمس‌آذر قزوین هم در کدام بخش از زمین استفاده شود.

2073536

وحدت حنانوف در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان در ابتدا هافبک دفاعی و در کنار برایان دابو بود، اما از دقیقه 65 به بعد که صابر حردانی تعویض شد، به‌عنوان مدافع راست به کارش ادامه داد که این وضعیت در دومین مسابقه برای او تغییر کرد تا جایگاهش در این تیم نامشخص باشد.

این بازیکن در دیدار اخیرشان مقابل خیبر خرم‌آباد ابتدا مدافع راست سپاهان و در ترکیب اولیه بود، اما از دقیقه 81 که صالح حردانی به زمین آمد، به جای حسین گودرزی در پست دفاع چپ بازی کرد که غیرمنتظره بود.

حنانوف که در پرسپولیس هم شرایط نسبتا مشابه داشت، در سه دیدار اخیرش برای سپاهان در چهار پست دفاع میانی، دفاع راست، دفاع چپ و هافبک دفاعی بازی کرده و در تمرین این تیم هم چنین وضعیتی دارد و نمی‌داند روز جمعه در چه پستی مقابل شمس‌آذر به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها