کد خبر : 2065244 | 06 شهریور 1403 ساعت 19:03 | 18.8K بازدید | 13 دیدگاه

جوکوویچ: باتری‌هایم در حال خاموش شدن هستند

نواک جوکوویچ، قهرمان المپیک، می‌گوید نمی‌تواند به عنوان یک ورزشکار مُسن در مسابقات دیروقت آزاد آمریکا شرکت کند.

جوکوویچ: باتری‌هایم در حال خاموش شدن هستند

به گزارش "ورزش سه"،‌ تنیسور شماره 2 جهان با جملاتش تمامی طرفداران خود را متعجب کرد: "باتری‌هایم کم شده، خاموش می‌شوم." این سخنان او بود.

مسابقات نیمه‌شب ممکن است بین هواداران محبوب باشد، اما جوکوویچ از آن راضی نیست. این تنیسور صربستانی، رادو آلبات را با نتیجه 6-2، 6-2 و 6-4 شکست داد و به دور دوم مسابقات تنیس آزاد آمریکا رسید، با این حال این مسابقه دو ساعت و هفت دقیقه‌ای تا نیمه شب در ورزشگاه "آرتور اش" ادامه یافت.

او در کنفرانس خبری اخیرش به سطح خود به عنوان یک تنیسور اشاره نمی‌کرد، بلکه به وضعیت روحی خود توجه داشت. او باید اولین بازی خود را در اوپن آمریکا در زمانی انجام می‌داد که هرگز آن را تجربه نکرده بود و به همین دلیل ناراضی بود.

2073519

او این خستگی را ناشی از سن و سال دانست و گفت: "پیر شدن به بازی کردن در دیروقت کمکی نمی‌کند. فکر می‌کردم ساعت 8:15 به زمین می‌روم چون استفنز قبلاً ست اول را برده بود و در ست دوم 3-0 می‌برد. چاره‌ای جز قبول کردن ندارم. پس از مصدومیت، من هرگز مثل قبل نبوده‌ام. احساس می‌کنم باتری‌هایم دارند خاموش می‌شوند.

من دوست دارم مسابقات شبانه را انجام دهم، اما دوست دارم بازی من زودتر برگزار شود. بنابراین امیدوارم شانس بیشتری برای بازی در ابتدا داشته باشم و اول برنامه‌ریزی کنم تا بتوانیم در زمان مناسب‌تری شروع کنیم و در زمان مناسب‌تری به پایان برسانیم. من حدس می‌زنم برای طرفداران هیجان خاصی در مورد بازی‌های آخر شب، به خصوص بعد از نیمه شب وجود دارد. برای من اما اینطور نیست. این واقعاً آن چیزی نیست که شما می‌خواهید، اما اگر برنده شوید، همه چیز مرتب است."

دیدگاه‌ها