کد خبر : 2065239 | 06 شهریور 1403 ساعت 18:53 | 22.9K بازدید | 56 دیدگاه

با قراردادی 4 ساله؛

رسمی: میکل مرینو به آرسنال پیوست

آرسنال، میکل مرینو؛ هافبک رئال سوسیه‌داد، را با قراردادی 4 ساله به خدمت گرفت.

رسمی: میکل مرینو به آرسنال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال به صورت رسمی اعلام کرد که میکل مرینو؛ هافبک رئال سوسیه‌داد را با قراردادی 38 میلیون یورویی جذب کرده است.

این بازیکن 28 ساله با قراردادی 4 ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر به شمال لندن نقل مکان کرد. توپچی‌های لندنی موافقت کردند مبلغ اولیه 32 میلیون یورو به اضافه 6 میلیون یورو به عنوان پاداش را پرداخت کنند.

مرینو همراه اسپانیا قهرمان جام ملت‌های اروپا 2024 شد و در هر هفت بازی این تورنمنت حضور داشت. او در مرحله یک چهارم نهایی در وقت‌های اضافه گل مهمی به ثمر رساند که آلمان را از دور مسابقات حذف کرد.

او پس از جذب ریکاردو کالافیوری؛ مدافع ایتالیایی و داوید رایا؛ دروازه‌بان اسپانیایی سومین خرید آرسنال در پنجره نقل و انتقالات شد. رایا به صورت قرضی در آرسنال حضور داشت و با پرداخت بند خرید او، این بازیکن رسما بازیکن آرسنال شد.

2073506

مرینو می‌تواند به‌عنوان یک هافبک دفاعی بازی کند و پیش‌بینی می‌شود که او مکمل دکلان رایس باشد.

او همچنین گزینه دیگری را برای میکل آرتتا؛ سرمربی آرسنال، برای رقابت با رایس، جورجینیو، توماس پارتی و مارتین اودگارد در خط میانی فراهم می‌کند.

مرینو تجربه حضور در لیگ برتر را دارد و برای یک فصل در نیوکسل بازی کرد. او در سال 2019 به سوسیه‌داد رفت و آنجا با مارتین اودگارد، کاپیتان فعلی آرسنال، هم‌تیمی بود.

مرینو که 28 بازی ملی در کارنامه دارد، فصل گذشته 45 بازی باشگاهی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن سوسیه‌داد انجام داد و 8 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها