کد خبر : 2065227 | 06 شهریور 1403 ساعت 17:15 | 36.9K بازدید | 34 دیدگاه

دوایت یورک: تن هاخ نمی‌تواند بازیکنان بزرگ را جذب کند؛

زیدان مربی باشد، همه به منچستریونایتد می‌آیند!

دوایت یورک، مهاجم سابق منچستریونایتد از این باشگاه درخواست کرده با برکناری اریک تن هاخ، زین الدین زیدان را به عنوان سرمربی جدید معرفی کنند.

زیدان مربی باشد، همه به منچستریونایتد می‌آیند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با نتایج قدرتمندی آغاز نکرده و پس از برد خانگی 1-0 مقابل فولام، در بازی خارج از با نتیجه 2-1 مقابل برایتون شکست خورد.

علیرغم اضافه شدن چندین بازیکن جدید به این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، یونایتد همچنان یک تیم مدعی نیست و شاید مانند فصل گذشته به نتایج خوبی دست پیدا نکند.

این موضوعT یورکY ستاره سابق یونایتد را وادار کرده از باشگاه بخواهد زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید را به عنوان جانشین اریک تن هاخ معرفی کنند.

2073477

یورک 52 ساله در پادکست لرد پینگ گفت: "اریک تن هاخ مربی خوبی است، اما بین یک مربی خوب و یک مربی نخبه بودن تفاوت وجود دارد. یونایتد به مربی‌ای نیاز دارد که دارای کارنامه بسیار بزرگی باشد.

تا زمانی که یونایتد آن سرمربی را به خدمت نگیرد، با مشکل مواجه خواهند شد، یک گزینه ایده‌آل وجود دارد که می‌تواند باشگاه را با قدرتی عظیم به جلو ببرد و با انتظار هواداران مطابقت کند. نام آن مربی هم زین الدین زیدان است.

تن هاخ نمی‌تواند نام‌های بزرگ را جذب کند، زیدان مربی نخبه‌ای است که می‌تواند بزرگترین بازیکنان جهان را جذب کند. اگر زیدان در منچستریونایتد باشد، بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال جهان می‌خواهند به اینجا بیایند و برای زیدان بازی کنند. در حال حاضر یونایتد قدرت جذب بازیکنانی را ندارد که فوتبال جذابی بازی کنند و دوباره جام‌های بزرگ را به دست آورند."

2073478

دیدگاه‌ها