کد خبر : 2065224 | 06 شهریور 1403 ساعت 16:52 | 13.4K بازدید | 17 دیدگاه

مدیر بایرن مونیخ: هیچ حرفی درباره کومان ندارم

یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن مونیخ، می‌گوید هیچ اظهارنظر واضحی درمورد کینگزلی کومان ندارد و تکلیف این بازیکن را مشخص نکرد.

مدیر بایرن مونیخ: هیچ حرفی درباره کومان ندارم

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 3-2 در اولین بازی فصل‌ بوندس‌لیگا مقابل وولفسبورگ، شایعات جدیدی در مورد خط دفاع مونیخ به وجود آمده است. همچنین گمانه‌زنی‌های بیشتری در مورد آینده کینگزلی کومان مطرح شده است.

علی‌رغم این گمانه‌زنی‌ها، یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن مونیخ، وضعیت تیم را در موقعیت خوبی می‌بیند و به شایعات درمورد کومان پاسخ واضحی نداد.

او درباره وضعیت خط دفاعی عنوان کرد: "مکس ایبرل در این مورد خیلی صحبت کرد. ما سه مدافع میانی باتجربه‌تر در دفاع داریم: کیم مین جائه، دایو اوپامکانو و اریک دایر. و یکی دیگر از مدافعان میانی ما یعنی هیروکی ایتو، در حال حاضر مصدوم است. پنجره نقل و انتقالات هنوز برای چند روز آینده باز است اما این بدان معنا نیست که شما باید دوباره گمانه‌زنی در مورد خط دفاعی را آغاز کنید."

2073473

به گزارش روزنامه اکیپ، کومان 28 ساله به اطرافیانش گفته که می‌خواهد مونیخ را ترک کند. دریسن درباره وضعیت تیم بازیکن هم گفت: "در روزهای پایانی نقل و انتقالات در مورد شایعات فعلی اظهار نظر نمی‌کنم. این برای وضعیت بازیکنان مناسب نیست و شایعات دیگری را ایجاد می‌کند."

طبق آخرین شایعات کومان علاقه دارد به الهلال عربستان برود و این باشگاه عربستانی هم تمایل دارد ملی‌پوش فرانسوی را جذب کند.

دیدگاه‌ها