کد خبر : 2065220 | 06 شهریور 1403 ساعت 16:23 | 41.6K بازدید | 28 دیدگاه

بارکولا، آاس لوئیس انریکه

جانشین امباپه دستش را بالا برد: رها شدم

بردلی بارکولا در فصلی که پی‌اس‌جی دیگر کیلیان امباپه را ندارد و مهاجم جدیدی هم به جای او جذب نکرده، امیدواری اول پاریسی‌هاست.

جانشین امباپه دستش را بالا برد: رها شدم

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا فصل پیش نیز پدیده‌ای بزرگ در پی‌اس‌جی بود، اما حالا بدون امباپه، مهاجم جوان دستش را بالا برده و می‌گوید که آماده است نقش ستاره اول را برعهده بگیرد، زیرا تیم پاریسی برای جایگزینی کیلیان هنوز بازیکنی نخریده و شاید لوئیس انریکه از قبل آگاه بود که آنها یک جایگزین در خانه دارند. پیشرفت بارکولا در یک سال و نیم اخیر چشمگیر بوده است.

در ژانویه 2023 او بسیار نزدیک بود که المپیک لیون را ترک کند و راهی سوئیس شود. با این حال، او صبور بود و آن فصل را هر طور که بود خوب به پایان رساند. پس از قهرمانی زیر 21 سال اروپا با فرانسه او با انتقالی 50 میلیون یورویی راهی پی‌اس‌جی شد.

در ابتدا همه چیز نشان می‌داد که قرار است یک ذخیره لوکس باشد. اما در حالی که بازیکنانی مانند گونچالو راموس یا کولو موانی جواب ندادند، بارکولا به تدریج وارد ایده‌های انریکه شد و در نهایت در نیم فصل دوم به ترکیب اصلی راه یافت. شایستگی‌های او از دید دشان دور نماند و بارکولا در یورو 2024 نیز حضور داشت.

2073464

در فصل جاری و بدون امباپه، بارکولا مجبور شد گام جدیدی به جلو بردارد و هیچ مشکلی هم برای انجام این کار نداشت. بارکولا پس از نمایش فوق العاده خود مقابل مون پلیه که اولین دبل دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند، اعتراف کرد: «بعد از یورو انگار رها شده‌ام و فهمیدم که می‌توانم در تیم تفاوت ایجاد کنم. خوشحالم که اعتماد مربی را دارم.»

وینگر فرانسوی پیش از این در روز افتتاحیه لیگ مقابل لوآور نیز گلزنی کرده بود. او از روی نیمکت به زمین رفت و گل زد. بارکولا می‌خواهد خاطرات امباپه در پاریس را خیلی زود محو کند.

دیدگاه‌ها