کد خبر : 2065214 | 06 شهریور 1403 ساعت 16:02 | 28.4K بازدید | 73 دیدگاه

اول لیگ قهرمانان و لالیگا ولی،

کوپادل‌ری لعنتی، زمانش رسیده که سه‌گانه بگیریم

وینیسیوس اهداف فصل رئال را اولویت‌بندی کرد، ولی گفت امسال انگیزه‌ای بالاتر برای فتح سه گانه دارند.

کوپادل‌ری لعنتی، زمانش رسیده که سه‌گانه بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس از فصل قبل شماره 7 رئال مادرید است. شماره‌ای که وزن سنگینی دارد، اما او در حال حاضر دو لیگ قهرمانان را در کلکسیون افتخاراتش دارد و در هر دو فینال نیز گلزنی کرده است. او یکی از ستاره‌های برجسته رئال مادرید است.

این بازیکن برزیلی با CNN در مورد موضوعات مختلف صحبت کرده است.

وینی در مورد اهداف فصل رئال و سه گانه گفت: «هدف ما هر سال این است که تا جایی که می‌توانیم عناوین بیشتری کسب کنیم. کوپا دل ری همیشه ما را از کسب سه گانه منحرف می‌کند زیرا شما در طول ماه ژانویه با تیم‌های بسیار سختی بازی می‌کنید، یعنی دوره‌ای که در آن تعدد و فشردگی مسابقات وجود دارد. بنابراین رقابت در جام حذفی کمی اوضاع را پیچیده می‌کند، اما این انگیزه‌بخش است که در نهایت برنده سه‌گانه شویم. ما می‌خواهیم به این طلسم پایان دهیم.»

2073459

وینی در مورد اولویت فصل رئال گفت: «اولین هدف لیگ قهرمانان است که سخت‌ترین رقابت است، پس از آن لیگ و سپس جام حذفی. هر کدام فشار خود را دارند ولی تاریخ رئال در لیگ قهرمانان چیز دیگری است و نام ما با این جام عجین شده است. نه تنها بازیکنان، بلکه هواداران نیز این را از ما می‌خواهند که در چمپیونزلیگ قهرمان شویم، اما هدف کلی این است که در نهایت بتوانیم سه‌گانه را ببریم.»

بهترین بودن: «من همیشه رویای بازی برای رئال مادرید را داشتم، بنابراین قدر هر لحظه حضورم در این باشگاه را می‌دانم. به نحوی که انگار آخرین بازی من است. همه می‌خواهند برای بهترین تیم روی کره زمین به میدان بروند و بتوانند کنار بهترین‌ها بازی کنند. در رئال می‌توانم در فینال‌های زیادی گل بزنم و می‌خواهم در این راه به تیم کمک کنم. من فقط 24 سال سن دارم و می‌خواهم به همین منوال ادامه دهم و تاریخسازی کنم.»

2073458

رئال مادرید با امباپه: «مدت‌هاست تیم خیلی خوبی داریم. حالا با آمدن امباپه همه می‌گویند که تیم می‌تواند غیرقابل توقف شود، اما فعلا باید خوب تمرین کنیم تا به حداکثر هماهنگی برسیم. من عاشق سبک بازی امباپه هستم و حقیقت این است که خیلی هیجان زده‌ام. می‌خواهیم در کنار هم تمام جام‌ها را ببریم و از فوتبال لذت ببریم. به خواست خدا، امباپه می‌تواند همانقدر که برای تیم قبلی خود گل زده، برای ما هم گل بزند.»

دیدگاه‌ها