کد خبر : 2065212 | 06 شهریور 1403 ساعت 15:46 | 13.5K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش دیرهنگام ستاره لهستان به نقره المپیک

ستاره تیم ملی والیبال لهستان کسب مدال المپیک را یک دستاورد بزرگ‌ می‌داند.

واکنش دیرهنگام ستاره لهستان به نقره المپیک

به گزارش "ورزش سه"، پاول زاتورسکی، لیبروی سرشناس تیم ملی والیبال لهستان، پس از پایان المپیک پاریس برای پیوستن به تیمش آسکو رسوویا کم‌کم آماده می‌شود. او درباره المپیکی‌ها و سختی‌هایش به رسانه تیمش گفت: "در واقع کل المپیک سخت بود و باید همین‌گونه هم باشد. ساختار مسابقات المپیک به گونه‌ای بود که بهترین تیم‌های جهان در آن شرکت کردند و در مقایسه با مسابقات المپیک قبلی، تازگی داشت. 

در مرحله گروهی مشکلات زیادی وجود داشت، بنابراین هر مسابقه در واقع یک چالش بزرگ بود و ما خوشحالیم که بیشتر این چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم. احساس می‌کنیم با بازی در این تورنمنت و بازگشت از آن با مدال، وزن زیادی کم کرده‌ایم. من فکر می‌کنم همه ما در چند سال گذشته چیزهای زیادی را در ذهن خود قرار داده‌ایم. ما هم مثل همه لهستانی‌ها خیلی دوست داشتیم در ورزش‌های تیمی مدال بگیریم، بنابراین احساس خوشحالی و افتخار می‌کنیم."

زاتورسکی که علاوه بر مدال نقره و خاطرات شگفت‎انگیز از پاریس، یک خالکوبی المپیک نیز روی دست خود دارد، می‌گوید: "عمدتاً به دلیل واکنش مردم به ما، به اتفاقی که چند روز پیش در پاریس رخ داد این کار را کردم، چند نفر از بازیکنان ما یک یادگاری از المپیک درست کردیم، می‌بینید که چقدر اتفاق مهمی در زندگی ما بوده است. مدت‌هاست به این فکر می‌کردم که اگر در المپیک موفق به بردن چیزی شوم، دوست دارم چنین یادگاری را، اولین بار در زندگی‎ام، به شکل حلقه‌های المپیک روی بدنم بگذارم."

زاتورسکی این فصل هم در تیم آسکو رسوویا لهستان زیر نظر توماس ساملوو فنلاندی بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها