کد خبر : 2065210 | 07 شهریور 1403 ساعت 05:17 | 50K بازدید | 21 دیدگاه

شاید سبایوس هم برود

با رسیدن دو پیشنهاد: هافبک رئال وسوسه شد

دنی سبایوس به دلیل تداوم نیمکت‌نشینی‌هایش حالا به طور جدی گزینه جدایی از رئال را بررسی می‌کند.

با رسیدن دو پیشنهاد: هافبک رئال وسوسه شد

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در سال ۲۰۱۷ به رئال مادرید پیوست و در طول دوران حضورش در این باشگاه در یک بازه زمانی دو ساله به‌صورت قرضی هم در آرسنال توپ زد، اما در تابستان سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش را با رئال تمدید کند و به حضورش در این تیم ادامه دهد.

رئال مادرید در فاصله سه روز تا بسته شدن پنجره انتقالات تابستانی همچنان ممکن است اخبار تازه‌ای داشته باشد. طبق ادعای مارکا، درهای خروج باشگاه به روی دنی سبایوس باز است، بازیکنی که بیشترین پیشنهادات برای او رسیده است. بتیس و موناکو که در طول تابستان به وضعیت این هافبک توجه ویژه‌ای داشتند، در روزهای آخر تلاش زیادی می‌کنند تا سبایوس را از رئال جدا کنند.

بازیکن به این موضوع فکر می‌کند و رئال مادرید نیز وسوسه شده و مثل همیشه به تصمیم بازیکن خود احترام خواهد گذاشت. سبایوس با قراردادی تا ژوئن 2027 جدا شدنش آسان نیست چون هم رقم انتقال مهم است و هم دستمزدی که مطالبه می‌کند. آنچلوتی با وجود دقایق اندکی که در ابتدای فصل به او داده (1 دقیقه در سوپرجام اروپا و 5 دقیقه مقابل وایادولید) همچنان روی او حساب می‌کند و باشگاه هم تمایل جدی برای فروش او ندارد. اگر باشگاه‌های علاقه‌مند به تلاش خود ادامه می‌دهند. تا 30 آگوست (جمعه) نمی‌توان چیزی را رد کرد.
چند روز قبل از بسته شدن بازار، هر دو باشگاه بتیس و موناکو، سبایوس را قرضی با گزینه خرید در تابستان 2025 می‌خواهند. تحرکات، سرعت گرفته و باید دید درنهایت سبایوس می‌رود یا به نیمکت‌نشینی در رئال ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها