کد خبر : 2065208 | 06 شهریور 1403 ساعت 15:21 | 32.1K بازدید | 47 دیدگاه

دردسر جدی فلیک: یک مصدوم جدید در بارسلونا

اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، به دلیل مصدومیت بازی مقابل رایو وایه‌کانو را از دست داد.

دردسر جدی فلیک: یک مصدوم جدید در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فهرست بازیکنان بارسلونا برای هفته سوم لالیگا بامداد سه‌شنبه با یک بازیکن جدید و همینطور یک غایب منتشر شد.

مشخص بود که دنی اولمو به لیست بارسا اضافه می‌شود چون این باشگاه توانست بالاخره قرارداد این بازیکن را در لالیگا ثبت کند. با این وجود اریک گارسیا در تیم فلیک غایب است.

با تایید این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی، گارسیا به دلیل درد از ناحیه پا در بازی پیش رو مقابل رایو وایه‌کانو شرکت نخواهد کرد. این مدافع میانی به امید اینکه در دسترس باشد تحت درمان قرار گرفته اما در نهایت مشخص شد که نمی‌تواند به میدان برود.

2073441

باشگاه اسپانیایی با انتشار بیانیه‌ای در اکانت رسمی خود درباره غیبت این بازیکن جوان اینطور توضیح داد: "گارسیا دچار التهاب کف پای راست است. زمان بازگشت او به تمرینات به پیشرفت روند درمان بستگی دارد."

علی‌رغم شایعات در مورد جدایی، در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد که بارسا او را بفروشد چون باشگاه با توجه به مصدومیت رونالد آرائوخو و آندریاس کریستنسن نیاز مبرمی به مدافعان مرکزی فعلی تیم دارد.

با توجه به این وضعیت، هانسی فلیک احتمالاً همان دو مدافع میانی را انتخاب خواهد کرد که در مقابل اتلتیک بیلبائو بازی کردند: پائو کوبارسی و اینیگو مارتینز.

دیدگاه‌ها