کد خبر : 2065205 | 06 شهریور 1403 ساعت 15:02 | 68.8K بازدید | 123 دیدگاه

او بارسای مرده را تحویل گرفت

شاهکار لاپورتا: مقاومت برابر بهترین رئال تاریخ!

مارتین پرسا، رئیس رایووایکانو از مدیریت خوان لاپورتا تمجید کرد و گفت او بارسلونا را وارد ابعادی جدید خواهد کرد.

شاهکار لاپورتا: مقاومت برابر بهترین رئال تاریخ!

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه رویارویی رایووایکانو و بارسلونا در هفته سوم لالیگا، رائول مارتین پرسا در مصاحبه‌ای با رادیو کوپه به دوره دوم مدیریت خوان لاپورتا در بارسلونا اشاره کرد و به ستایش از او پرداخت.

پرسا گفت: «لاپورتا شایستگی‌های زیادی دارد. گرفتن یک تیم ورشکسته و در بدترین شرایط مالی اصلا کار ساده‌ای نیست. بارسا در آستانه مرگ بود ولی لاپورتا باشگاه را به ثبات نسبی رساند و حتی آنها دو فصل قبل قهرمان لیگ شدند.»

پرسا معتقد است بارسا با بدشانسی و سهل‌انگاری یک بازیکن نتوانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته برسد: «بارسلونا به دلیل سهل‌انگاری یک بازیکن (آرائوخو) به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکرد، در صورتی که تیمی شایسته بود. بدون آن کارت قرمز بارسا حتی به جمع 4 تیم برتر اروپا نیز می‌رسید. لاپورتا در ریکاوری مالی و همچنین انجام پروژه‌ای به مهمی اسپای بارسا بسیار شجاعانه عمل کرده و قرار است بارسلونا را وارد یک بعد دیگر کند.» 

2073437

رئیس رایو در پایان گفت: «در بارسلونا، کار بسیار خوبی در حال انجام است. چیزی که از دست لاپورتا خارج بوده، قراردادهای سنگینی بوده که قبلا بسته شده بود و باشگاه را در این وضعیت قرار داد. من خودم این موضوع را به هیئت مدیره قبلی آنها گفتم. آنها در شرایط بسیار سختی هستند ولی در مقابل بهترین رئال مادرید تاریخ توانسته‌اند خوب مقاومت کنند.»

دیدگاه‌ها