کد خبر : 2065201 | 06 شهریور 1403 ساعت 14:27 | 23.6K بازدید | 65 دیدگاه

رئال نگران نیست

یادداشت کنید: امباپه امسال 40 گل می‌زند!

خبرنگاران اسپانیایی نزدیک به رئال در رادیو مارکا اولین بازی‌های کیلیان امباپه در رئال که چندان خوب نبوده را ارزیابی کردند.

یادداشت کنید: امباپه امسال 40 گل می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، شروع امباپه در رئال مادرید با گلزنی همراه بود و او موفق شد گل دوم تیمش را در سوپرجام اروپا به آتالانتا بزند اما ستاره فرانسوی در دو بازی ابتدایی لالیگا برابر مایورکا و وایادولید موفق به گلزنی نشد و درخشش لازم را هم نشان نداد تا نگرانی‌ها زود شروع شوند.

خوزه لوئیس سانچس، خبرنگار اسپانیایی اصلا نگران نیست. او به رادیو مارکا گفت: «رئال مادرید لالیگا را با تنبلی شروع کرد، اما سال گذشته نیز آنها همینظور کار را آغاز کردند. به نظر من غیبت کروس مهم است، اما این بازی‌ها را با او و بدون او هم قبلا انجام داده و برده بودند. شاید نیاز باشد آنچلوتی پست شوآمنی را تغییر بدهد. گل نزدن امباپه؟ رئال روی او هیچ تردیدی ندارد. کیلیان به محض هماهنگی با هم تیمی‌هایش، گلزنی‌هایش شروع می‌شود و در پایان فصل می‌توان انتظار داشت 35 یا 40 گل به ثمر برساند. این حرفم را یادداشت کنید.»

آنتونیو سانز گفت: «فکر می‌کنم زود است برای نتیجه‌گیری، اما آنچه مسلم است اینکه آنچلوتی خیلی زود عصبانی شد. بعد از بازی اینطور برداشت می‌شد که او چیزهایی را می‌بیند که دوست ندارد. رئال مادرید خوب بازی نمی‌کند و واضح است که تیم بدون کروس مشکل دارد.»

امیلیو پرز دی روزاس هم نگرانی‌هایی دارد: «در حال حاضر تصویری که رئال مادرید ارائه می‌دهد، نگران کننده است. اول به این دلیل که ما هشت سال منتظر امباپه بودیم و در دو بازی اخیر چیزی از او ندیدیم و سپس شکل بازی تیم بعد از تساوی مقابل مایورکا که به خصوص در نیمه اول خوب نبود. رئال معتقد است که نیازی به جذب جایگزین برای کروس نبود و شما اکنون بازی تیم را می‌بینید. دیگر هیچ‌کس پاس‌های عمقی و قطری بلند را نمی‌بیند. در رئال یک مهره گمشده داریم.»

دیدگاه‌ها