کد خبر : 2065196 | 06 شهریور 1403 ساعت 14:20 | 70.8K بازدید | 164 دیدگاه

خاطراتم از کریستیانو تلخ‌تر است ولی؛

جادویی‌تر از رونالدو: مولر بهترین را انتخاب کرد

توماس مولر مسی را بازیکن بهتری از رونالدو می‌داند و معتقد است اگر او در بایرن بود، هر سال قهرمان اروپا می‌شدند.

جادویی‌تر از رونالدو: مولر بهترین را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، از بین لیونل مسی و رونالدو ترجیح داد، فوق ستاره آرژانتینی را به عنوان بهترین بازیکن همه دوران‌ها انتخاب کند.

دو رقیب ابدی که سال‌ها رقابتشان باعث جذابیت فوتبال شده بود و 13 توپ طلا را بین خود تقسیم کردند که سهم مسی هشت توپ طلا بود.

در مصاحبه‌ای جدید با نشریه کیکر، مولر در مورد مقابسه مسی و رونالدو گفت: «بزرگترین همه دوران کیست؟ از نظر من مسی. در نسل من، بازیکنانی که توپ طلا را بردند واقعا جادوگر بودند و کارهایی انجام می‌دادند که کسی قادر به انجامش نبود. لیونل مسی و رونالدو به تنهایی می‌توانند یک ورزشگاه را پر کنند. با این حال به شخصه معتقدم مسی فوتبال جادویی‌تری نسبت به کریستیانو رونالدو بازی می‌کرد.»

2073420

مولر ادامه داد: «البته من خاطرات تلخی برابر رونالدو دارم و رکوردم مقابل مسی عالی است. ما بارها با بایرن برابر رونالدو و رئال ناکام ماندیم ولی در عوض برابر بارسلونای مسی اکثرا پیروز شدیم. بیایید واقع‌بین باشیم، فکر می‌کنم بارسلونا نتوانست از نعمت داشتن مسی به خوبی استفاده کند. آنها می‌توانستند با مسی بر فوتبال اروپا مسلط شوند ولی برتری بارسا مقطعی بود. مسی اگر در بایرن بود، ما شاید هر سال قهرمان اروپا می‌شدیم.»

دیدگاه‌ها