کد خبر : 2065192 | 06 شهریور 1403 ساعت 13:51 | 43.1K بازدید | 101 دیدگاه

می‌خواهم به اندازه مودریچ قهرمان اروپا شوم

سکوت وینی شکست: رئال را به عربستان نمی‌فروشم

وینیسیوس جونیور بالاخره به خبر پیشنهاد هنگفتی که از عربستان دریافت کرده است واکنش نشان داد.

سکوت وینی شکست: رئال را به عربستان نمی‌فروشم

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای رئال مادرید در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا با به ثمر رساندن دو گل در دو فینال ایفا کرده و به یکی از بازیکنان محبوب این تیم تبدیل شده است.

همین درخشش باعث شد که باشگاه‌های عربستانی برای به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی وسوسه شوند و حتی گفته شد که پیشنهادی ۵۰۰ میلیون یورویی به مدیران رئال ارائه کرده‌اند که با پاسخ منفی آنها مواجه شده است. این در حالی بود که گفته می‌شد پیشنهاد جذاب و باورنکردنی ارائه شده از سوی الاتحاد باعث وسوسه شدن او هم شده است.

این بازیکن بالاخره در گفت‌وگو با شبکه CNN سکوتش را شکست و نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و اظهار داشت: «من همیشه تلاش می‌کنم تا در بین بهترین‌ها باشم و هر روزی که در رئال مادرید سپری می‌شود احساس می‌کنم که اعتماد به نفس بیشتری به دست می‌آورم. تا به حال دو قهرمانی در لیگ قهرمانان با این تیم به دست آورده‌ام و در کنار کسانی بازی می‌کنم که شش قهرمانی در این رقابت‌ها دارند.

دنی کارواخال یکی از بازیکنانی است که تا به حال شش قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورده و هر روز سعی می‌کند به ما انگیزه بیشتری بدهد تا از محدودیت‌هایمان عبور کنیم و از همه آنها فراتر برویم و همیشه به ما می‌گوید که با تیمی که در حال حاضر داریم رسیدن به هر افتخاری ممکن است.

ما تا به حال موفق شدیم دو قهرمانی در سه سال به دست بیاوریم که کار واقعا سختی است. اما ماندن در بالاترین سطح حتی از این هم سخت‌تر است و من باید بگویم که می‌خواهم برای سالیان طولانی در رئال و در این سطح بمانم تا بتوانم به اندازه کارواخال، لوکا مودریچ، ناچو و تونی کروس که شش قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند، قهرمانی کسب کنم.

ما شاید یکی از بهترین تیم‌ها در یک دهه آینده را در اختیار داریم و حالا باید در زمین نشان دهیم که چه توانایی بالایی برای ارائه بهترین نمایش داریم. من در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم هر بار و در هر بازی با تمام وجود بازی می‌کنیم تا بتوانیم به فتح جام‌های بیشتر برای رئال مادرید نزدیک شویم.»

دیدگاه‌ها