کد خبر : 2065191 | 06 شهریور 1403 ساعت 13:45 | 21.6K بازدید | 29 دیدگاه

نامه‌های باشگاه‌ها به سازمان لیگ رسید

اعتراض گسترده به قانون مورد علاقه آقامجید!

چندین باشگاه‌ لیگ برتری نسبت به اعمال یک قانون جدید درباره لیست بازیکنان تیم‌ها اعتراض کردند.

اعتراض گسترده به قانون مورد علاقه آقامجید!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کوتاه تا شروع رقابت‌های لیگ بیست و چهارم، باشگاه‌ها متوجه شدند که یک قانون عجیب در لیست بازیکنان اعمال شده است. این قانون حکایت از آن دارد که باشگاه‌های لیگ برتری از جمع 9 بازیکنی که روی نیمکت می‌نشانند، حتما باید دو نفر را از بین نفرات زیر 21 سال انتخاب کنند و عملا 7 بازیکن بزرگسال می‌توانند روی نیمکت داشته باشند.

این در حالی است که بر اساس اعلام سازمان لیگ هر باشگاه 20 بازیکن بزرگسال، 8 بازیکن زیر 23 سال و 2 بازیکن زیر 25 سال دارد که از این بین به غیر از 11 نفر که داخل زمین هستند، فقط 7 بازیکن می‌توانند روی نیمکت بنشینند.

پیشنهاد این قانون توسط مجید جلالی، رئیس توسعه و پیشرفت فدراسیون بوده و در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز تصویب شده است. حالا اما این قانون با اعتراض گسترده باشگاه‌های لیگ برتری مواجه شده است.

بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ و فدراسیون در این خصوص اعتراض کردند و خواهان تغییر قانون شده‌اند.

از این به احتمال فراوان اصلاح این قانون به زودی در دستور کار فدراسیون‌نشینان قرار می‌گیرد. در این باره گفته می‌‌شود مجید جلالی، رئیس پیشرفت و توسعه فدراسیون هم موافق ایجاد تغییر در قانون مورد علاقه‌اش است و باید دید در آینده چه اتفاقاتی را در این باره شاهد هستیم. آیا قانون عجیب فدراسیون برای باشگاه‌ها در پر کردن نفرات نیمکت‌نشین خود برداشته یا اصلاح خواهد شد؟

دیدگاه‌ها