کد خبر : 2065190 | 06 شهریور 1403 ساعت 13:42 | 18.9K بازدید | 25 دیدگاه

دردسر حضور امباپه: نقشه ویژه رئال برای گل زدن!

حضور کیلیان امباپه در کنار دیگر ستاره‌ها در خط حمله رئال مادرید دردسرهایی را برای این تیم به همراه داشته است.

دردسر حضور امباپه: نقشه ویژه رئال برای گل زدن!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال برای هواداران این تیم هیجان‌انگیز بود و آنها بی‌صبرانه منتظر تماشای درخشش او در کنار دیگر ستاره‌های این تیم مانند وینیسیوس جونیور، رودیگو و جود بلینگام و گلزنی آنها برابر حریفان بودند.

اما رئال در هفته اول رقابت‌های فصل جدید لالیگا با مشکلی جدی مقابل مایورکا روبرو شد و به تساوی ۱-۱ برابر این تیم رضایت داد. آنها در دومین دیدار هم برابر وایادولید در نیمه اول موفق به گلزنی نشدند تا شرایط کمی دشوار شود، هرچند در نیمه دوم توانستند سه بار دروازه حریف را باز کنند.

حالا رلوو مدعی شده است که بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به خوبی متوجه این موضوع شده‌اند که حضور امباپه در ترکیب رئال باعث شده است که حریفان بیش از پیش به استفاده از دفاع عمقی و چند لایه روی بیاورند و کار رئال برای عبور از این دفاع با توجه به غیبت بازیکن بازیسازی مانند تونی کروس دشوار شده است.

با این حال، کارلو آنچلوتی اطمینان دارد که با استفاده از مهارت و توانایی‌های خاص ستاره‌های تیمش خواهد توانست برابر تیم‌های حریف که از این سبک استفاده می‌کنند، خصوصا در برنابئو عبور کند. آنها معتقد هستند که سه دقیقه ابتدایی نیمه دوم دیدار برابر وایادولید بهترین الگو برای انجام این کار است.

بازیکنان از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و می‌دانند که این توانایی را دارند که این عملکرد را در دیدارهای بعدی و در دقایق طولانی‌تر تکرار کنند و برای پیشرفت روی این حرکات تلاش خواهند کرد تا در ادامه فصل به مشکل نخورند و اتفاقات دیدار برابر مایورکا تکرار نشود.

دیدگاه‌ها