کد خبر : 2065188 | 06 شهریور 1403 ساعت 13:28 | 38.8K بازدید | 169 دیدگاه

حل اختلافات در جلسه شورای تامین

رسمی: میزبانی از تیم نکونام در فولاد آره‌نا

با اعلام مسئول برگزاری لیگ برتر بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می‌شود.

رسمی: میزبانی از تیم نکونام در فولاد آره‌نا

به گزارش "ورزش سه"، حواشی ایجاد شده درباره محل میزبانی استقلال خوزستان از استقلال تهران در روز پنجشنبه هفته جاری بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای و مجازی داشته است. در این خصوص فولادی‌ها اعلام کرده‌اند ورزشگاه خود را به استقلال خوزستان نمی‌دهند و این موضوع جنجال‌های بسیاری در پی داشته است.

حالا با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقه در روز پنجشنبه، سازمان لیگ تاکید بر برگزاری دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران در فولاد آره‌نا دارد.

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این خصوص به خبرگزاری مهر گفته است: «ما پیش از این هم اعلام کرده بودیم که ورزشگاه محل میزبان این دیدار، شهدای فولاد است و این دیدار هم به امید خدا در این ورزشگاه برگزار می‌شود.»

روشنک همچنین گفت: «مسئولان استانی باید این موضوع را رفع کنند اما بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود و جلسه شورای تأمین برای انجام این دیدار هم قرار است که امروز برگزار شود.»

به نظر می‌رسد با توجه به مصاحبه کاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال خوزستان، در جلسه امروز شورای تامین اختلافات پیش آمده درباره میزبانی از استقلال تهران توسط استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد برطرف شود و شاگردان جواد نکونام برای بازی هفته سوم به فولادآره‌نا بروند.

دیدگاه‌ها