کد خبر : 2065176 | 06 شهریور 1403 ساعت 12:41 | 31K بازدید | 35 دیدگاه

رونمایی از پیراهن سوم لیورپول: ساده و جذاب (عکس)

لیورپول بالاخره از پیراهن سومش برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد.

رونمایی از پیراهن سوم لیورپول: ساده و جذاب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از هفته قبل آغاز شده و هیجان بار دیگر در بین فوتبال‌دوستان و علاقه‌مندان به باشگاه‌های انگلیسی به اوج رسیده است. لیورپول هم با حضور سرمربی جدید مصمم است که بار دیگر در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی این مسابقات حضور داشته باشد.

بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری در طول چند هفته اخیر از پیراهن‌هایی که قرار است در طول فصل جدید به تن داشته باشند رونمایی کرده‌اند و حالا نوبت به لیورپول رسیده که بالاخره از پیراهن سومش برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کند و آن را برای خرید هم در اختیار هوادارانش قرار دهد.

2073390

این پیراهن با پس زمینه سفید یک دست است که تبلیغات روی آن به رنگ مشکی طراحی شده تا تضاد جالبی را شکل دهد اما برای سر آستین و دور یقه و آرم باشگاه لیورپول از رنگ قرمز استفاده شده تا از اصالت و رنگ قرمز که نماد این باشگاه است دور نشده باشد. نایکی همچنین برای طراحی لوگوی خودش هم از همین رنگ استفاده کرده است.

باشگاه لیورپول در بخشی از پیامی که به مناسبت رونمایی از این پیراهن منتشر کرده نوشته است: «ما وقتی قدم به زمین می‌گذاریم پیامی داریم و آن پیام این است که همه چیز به فوتبال مربوط نیست، بلکه به زندگی مربوط است.»

2073391

دیدگاه‌ها