کد خبر : 2065174 | 06 شهریور 1403 ساعت 12:35 | 38.3K بازدید | 51 دیدگاه

رئال بازهم نه گفت

پیشنهاد 500 میلیون یورویی برای وینیسیوس!

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، در روزهای اخیر رئال مادرید پیشنهادی 500 میلیون یورویی باشگاه عربستانی برای وینیسیوس را رد کرده است.

پیشنهاد 500 میلیون یورویی برای وینیسیوس!

به گزارش "ورزش سه"، علاقه عربستان سعودی به جذب وینیسیوس در تمام تابستان به گوش رسیده و همچنان پر سر و صدا ادامه دارد. وینی از این علاقه و آنچه فوتبال عربستان به او پیشنهاد داده به خوبی آگاه است ولی حداقل تا تابستان بعد همه چیز را به تعویق انداخته است. پیشنهاد دستمزد یک میلیارد یورویی به مدت پنج سال شامل حقوق و پاداش و سفیر فوتبال عربستان برای جام جهانی 2034. 

هفته پیش روزنامه آس ادعا کرد که عربستان 400 میلیون یورو به باشگاه رئال می‌پردازد و دیشب در ال‌چیرینگیتو، فاش شد که این پیشنهاد 500 میلیون یورو بود.
رئال مادرید در مورد وینیسیوس موضع بسیار روشنی دارد: هر تیمی وینیسیوس را بخواهد باید یک میلیارد یورو، بند فسخ او را بپردازد. باشگاه اطمینان می‌دهد که قصد فروش این بازیکن برزیلی را ندارد و با وجود همه شایعاتی که شنیده می‌شود، آرام هستند. وینی حداقل امسال از رئال نخواهد رفت.

2073386

این نشان از اهمیت وینیسیوس برای رئال دارد که حتی حاضر به بررسی پیشنهاد 500 میلیون یورویی برای وینسیوس نشد و در این بین علاقه خود بازیکن برای ادامه بازی در رئال نیز تاثیرگذار بود. رئال بارها ثابت کرده است که بازیکن را به زور حفظ نمی‌کند.

ال‌چیرینگیتو همچنین ادعا کرد که اگر وینیسیوس تمایل به جدایی می‌کرد، رئال حاضر بود با این رقم او را بفروشد و جانشین او را نیز انتخاب کرده است. رئال هر زمان وینیسیوس برود، برای جذب نیکو ویلیامز اقدام خواهد کرد. ستاره‌ای که بارسا تمام تابستان به دنبال او بوده ولی نتوانست منابع مالی لازم را فراهم کند.

دیدگاه‌ها