کد خبر : 2065165 | 06 شهریور 1403 ساعت 12:02 | 58.3K بازدید | 100 دیدگاه

قطعی شد: هافبک پاری سن ژرمن به یونایتد پیوست

مانوئل اوگارته با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو از پاری سن ژرمن جدا شد و به منچستریونایتد پیوست.

قطعی شد: هافبک پاری سن ژرمن به یونایتد پیوست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از چند ماه قبل شرایط اوگارته را زیر نظر داشت و مایل بود که او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد و مذاکرات با مدیر برنامه او و همچنین مدیران پاری سن ژرمن را از مدتی قبل آغاز کرده بود و شایعات زیادی درباره این انتقال به گوش می‌رسید.

در ماه جولای بود که منابع نزدیک به یونایتد خبر دادند که این باشگاه موفق شده است به توافق شخصی با این بازیکن دست پیدا کند و در تلاش است تا مدیران پی اس جی را هم به قبول این پیشنهاد متقاعد کند اما این مذاکرات بارها در طول چند هفته اخیر به بن‌بست خورد و حتی شایعاتی درباره منتفی شدن آن هم به گوش می‌رسید.

2073371

اما شیاطین سرخ تسلیم نشدند و در روزهای اخیر سعی کردند تا مدیران پی اس جی را به هر شکل ممکن متقاعد کنند و فابریتزیو رومانو دقایقی قبل اعلام کرد که توافق نهایی با پیشنهادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو با بند پاداش ۱۰ میلیون یورویی مورد قبول این باشگاه فرانسوی قرار گرفته است.

اوگارته در طول این مدت بارها در گفت‌وگو با مدیران پاری سن ژرمن تاکید کرده بود که تنها خواهان پیوستن به یونایتد است و حالا به خواسته‌اش رسید و قرار است تا فردا برای انجام تست پزشکی راهی انگلیس شود و پس از آن قراردادش را به صورت رسمی با منچستریونایتد به ثبت خواهد رساند تا بتواند این تیم را در دیدارهای پیش رو در فصل جدید همراهی کند.

دیدگاه‌ها