کد خبر : 2065148 | 06 شهریور 1403 ساعت 11:13 | 33.8K بازدید | 60 دیدگاه

فلیک مجبور شد: تغییرات جدی در ترکیب برنده بارسا

برنامه فشرده بارسلونا پیش از وقفه دیدارهای ملی باعث شده است که هانسی فلیک چاره دیگری جز ایجاد تغییر در ترکیبش نداشته باشد.

فلیک مجبور شد: تغییرات جدی در ترکیب برنده بارسا

به گزارش "ورزش سه"، فلیک که چند هفته قبل به‌عنوان جانشین ژاوی و سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد و از ابتدای فصل جدید روی نیمکت این تیم نشسته آغاز بسیار خوبی در بارسا داشته و موفق شده است در دو بازی ابتدایی برابر والنسیا و اتلتیک بیلبائو که هر دو دیدارهای سختی هستند به پیروزی برسد.

این مربی آلمانی امیدوار است که بتواند بارسا را به روزهای اوجش برگرداند و بار دیگر جام قهرمانی را برای آنها به ارمغان بیاورد اما در عین حال با مشکلات بسیاری در زمینه انتخاب بازیکنانش به واسطه مصدومیت آنها یا عدم جذب ستاره‌های مدنظرش به دلیل معضلات مالی بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی روبه‌رو است.

بارسا که شنبه شب در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان رفته بود، امشب هم باید در چارچوب همین مسابقات در خانه رایو وایه‌کانو مقابل این تیم قرار بگیرد تا در فاصله سه شب دو بازی انجام داده باشد اما این پایان کار نیست و آنها شنبه شب هم در خانه میزبان رئال وایادولید خواهند بود تا در فاصله کوتاهی مجبور به انجام چند بازی باشند.

همین موضوع باعث نگرانی جدی هانسی فلیک از شرایط بازیکنانش شده و منابع نزدیک به این تیم به موندو دیپورتیوو خبر داده‌اند که او قصد دارد تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند تا فشار را از روی بازیکنانش بردارد و شرایط را برای این ستاره‌ها که بسیاری از آنها هم باید از هفته دیگر در اردوی تیم‌های ملی کشورشان به میدان برود آسان‌تر کند.

دیدگاه‌ها