کد خبر : 2065144 | 06 شهریور 1403 ساعت 10:44 | 17.1K بازدید | 20 دیدگاه

رئال مراقب ستاره‌ها: نمی‌گذاریم مصدوم شوید

رئال مادرید قصد دارد به برنامه‌های ویژه تمرینی برای محافظت از ستاره‌هایش در برابر مصدومیت‌های جدی و طولانی ادامه دهد.

رئال مراقب ستاره‌ها: نمی‌گذاریم مصدوم شوید

به گزارش "ورزش سه"، اضافه شدن کیلیان امباپه به ترکیب رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال باعث شده است که انتظارات از این تیم بیشتر از همیشه بالا برود و هواداران منتظر تماشای درخشش آنها در رقابت‌های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا و کسب جام‌های متعدد هستند.

رئال مادرید فصل گذشته با مشکل جدی مصدومیت بازیکنان خصوصا از ناحیه رباط صلیبی روبه‌رو بود و این باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر حل این مشکل باشند. اتلتیک مدعی شده است که منابع نزدیک به این باشگاه خبر داده‌اند که شش مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در یک سال گذشته نگرانی زیادی را در این باشگاه به وجود آورده است.

2073336

آنها معتقد هستند که استفاده از چمن‌های مدرن خطر این مصدومیت را در هنگام تغییر جهت پای بازیکن افزایش می‌دهد. زمین هر باشگاه متفاوت است که ممکن است یکی از دلایل این اتفاق باشد و به همین دلیل رئال همچنین به استفاده از اقدامات پیشگیرانه در تمریناتش ادامه خواهد داد.

آنها به هیچ وجه دوست ندارند که با مصدومیت طولانی‌مدت ستاره‌هایشان در این فصل با تقویمی فشرده و دشوار روبه‌رو شوند و به همین دلیل تعادل عضلانی هر بازیکن به صورت مداوم اندازه‌گیری می‌شود چون کادر پزشکی رئال معتقد است که این موضوع ممکن است با مصدومیت رباط یا تاندون در ارتباط باشد و به این شکل می‌تواند از چنین حوادثی پیش‌گیری کرد.

دیدگاه‌ها