کد خبر : 2065140 | 06 شهریور 1403 ساعت 10:03 | 23.3K بازدید | 20 دیدگاه

کابوس فلیک: مصدومیت مدافع بارسا طولانی‌تر می‌شود

آندریاس کریستنسن ممکن است تا چند ماه آینده قادر به بازگشت به میادین برای بارسلونا نباشد.

کابوس فلیک: مصدومیت مدافع بارسا طولانی‌تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به دلیل مشکلات مالی بسیار با دردسرهای جدی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال روبه‌رو شد و نتوانست بازیکنانی که مد نظر داشت را به خدمت بگیرد و در این میان مصدومیت ستاره‌هایش هم شرایط را برای آنها بسیار دشوارتر کرد.

رونالد آرائوخو پیش از این در زمان حضور در اردوی تیم ملی کشور دچار مصدومیت شد و اعلام شده بود که چندین ماه قادر به همراهی بارسا نیست اما کریستنسن هم در این میان به جمع مصدومان خط دفاعی این تیم اضافه شد تا انتخاب مدافع برای هانسی فلیک بیشتر از هر زمان دیگری دشوار شود.

پیش از این گفته شده بود که این بازیکن حداقل یک ماه دور از میادین خواهد بود تا روند درمانش را طی کند اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو ادعای متفاوتی را مطرح کرده است که به هیچ وجه خبر خوبی برای کادر فنی بارسا و هوادارانش نیست و نگرانی آنها را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

آنها مدعی شده‌اند که کریستنسن به مدت حداقل دو تا سه ماه قادر به حضور در زمین نیست و با توجه به این که روند این درمان بسیار دردناک و آزاردهنده است، ممکن است که این زمان افزایش هم پیدا کند و او برای مدت بیشتری از میادین دور بماند و این یعنی فلیک با مشکلات جدی در خط دفاعی روبه‌رو خواهد بود.

دیدگاه‌ها