کد خبر : 2065138 | 06 شهریور 1403 ساعت 09:49 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

تشریح وضعیت گران‌ترین والیبالیست جهان

ویلفردو لئون رسما کارش را در تیم جدید خود آغاز کرد.

تشریح وضعیت گران‌ترین والیبالیست جهان

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای سال ۲۰۲۴، ویلفردو لئون اعلام کرد که دوران او در باشگاه پروجا ایتالیا به پایان رسیده است و به همین دلیل گمانه‌زنی‌ها درباره آینده لئون بلافاصله آغاز شد. روزنامه‌نگاران، کارشناسان و هواداران متعجب بودند که قدم بعدی این ستاره والیبال چه خواهد بود. در نهایت، معلوم شد که او پیشنهاد باشگاه لوک لوبین لهستان را پذیرفته و این تیم را انتخاب کرده است. دریافت‌کننده معروف برای اولین‌بار در دوران حرفه‌ای خود در پلاس‌لیگا بازی خواهد کرد.

لئون به دلیل بازی‌های المپیک از همان ابتدا نتوانست در تمرینات تیم شرکت کند. او دوشنبه، ۲۶ اوت به هم‌تیمی‌های جدید خود پیوست. همانطور که ماسیمو بوتی، سرمربی لوک لوبین، چند روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد. سرمربی ایتالیایی همچنین فاش کرد که اولین روزهای حضور این بازیکن در لوبین چگونه خواهد بود.

بوتی گفت: "ابتدا وضعیت جسمانی او را بررسی می‌کنیم و سپس به تدریج او را بدون اینکه سلامتی‌اش به خطر بیفتد وارد بازی خواهیم کرد. ما امیدواریم که ویلفردو از اولین مسابقه فصل برای بازی آماده باشد."

لئون در باشگاه جدید با وقار مورد استقبال قرار گرفت. دارنده مدال نقره المپیک یک دسته‌گل بزرگ دریافت کرد. در عکسی که در اینترنت منتشر شد، این لحظه جاودانه شد. هواداران در کامنت‌ها خوشحالی و هیجان خود را از انتقال چنین بازیکن برجسته‌ای به لیگ لهستان پنهان نمی‌کنند.

فصل جدید پلاس‌لیگا در آخر هفته ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها