کد خبر : 2065137 | 06 شهریور 1403 ساعت 09:44 | 21K بازدید | 25 دیدگاه

پیام یونایتد به چلسی: پیشنهاد خوب بده، سانچو را ببر!

مدیران منچستریونایتد به چلسی اعلام کرده‌اند که در صورت دریافت پیشنهاد منطقی حاضر به فروش جیدون سانچو هستند.

پیام یونایتد به چلسی: پیشنهاد خوب بده، سانچو را ببر!

به گزارش "ورزش سه"، سانچو در نیم فصل دوم رقابت فصل گذشته به دورتموند رفت و توانست عملکرد درخشانی را در این تیم به نمایش بگذارد اما پس از پایان فصل بار دیگر به جمع بازیکنان منچستریونایتد اضافه شد و با وجود ابراز رضایت اریک تن‌هاخ از او در تمرینات پیش فصل، همچنان جایی در ترکیب این تیم ندارد.

همین باعث شد که چند باشگاه به صورت جدی به دنبال خرید او باشند و نام یوونتوس، بارسلونا و چلسی در میان مطرح شده بود. حالا به نظر می‌رسد که آبی‌های لندن در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب این بازیکن جدی هستند و دوست دارند که هرچه زودتر او را به فهرست بلند بالای بازیکنان‌شان استفاده کنند.

رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مذاکرات بین دو باشگاه برای نهایی کردن انتقال آغاز شده اما یونایتد تمایل زیادی به فروش او به چلسی ندارد ولی حالا بی‌بی‌سی اسپورت خبر داده است که اگر پیشنهاد قابل توجه و خوبی از سوی این باشگاه ارائه شود، آنها با این انتقال مخالفت نخواهند کرد.

سانچو هم علاقه زیادی به ترک یونایتد و داشتن فرصت بیشتر برای بازی دارد و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که مخالفتی با پیشنهاد چلسی نداشته باشد و باید دید که شرایط در چند روز باقی مانده تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی در ۳۱ آگوست به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها