کد خبر : 2065136 | 06 شهریور 1403 ساعت 09:43 | 62.5K بازدید | 18 دیدگاه

ونزوئلا، سرسختی و قدرتش را برابر مراکش به رخ کشید؛

شکست نزدیک حریف ایران مقابل بهترین تیم دنیا

تیم ملی فوتسال ونزوئلا، از تیم‌های شاخص با تاکتیک تدافعی در فوتسال جهان و حریف گروهی ایران در جام جهانی، در دیداری تدارکاتی برابر مراکش چهار بر سه شکست خورد.

شکست نزدیک حریف ایران مقابل بهترین تیم دنیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ونزوئلا نماینده سوم قاره آمریکای جنوبی در رویداد جهانی که برای دومین بار متوالی حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند در مسابقه‌ای دوستانه مقابل مراکش بهترین تیم دنیا در سال 2023 با نتیجه نزدیک چهار بر سه شکست خورد، اما حرف‌های زیادی را برای گفتن مقابل پسران هیچام دگویک مراکشی داشت و آنچه که برای شمسایی و ایران مهم تلقی می‌شود، نوع شکست شاگردان رابینسون رومرو خواهد بود. آن‌ها با وجود متحمل شدن به این شکست، نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفتند و تغییرات پیاپی در ترکیب تیم و میدان دادن به تمامی بازیکنان از جمله ذخیره‌ها در ناکامی ونزوئلا تاثیرگذار بود.

تیم ملی ونزوئلا با تکیه به درخشش و هنرنمایی ویلمر کابارکاس که مقابل مراکش نیز دو گل به ثمر رساند و از مهره‌های کلیدی آن‌ها در جایگاه سومی کوپا آمریکا به‌شمار رفت، در جام جهانی می‌توانند برای تیم ملی فوتسال ایران دردسرساز باشند. در کنار ویلمر که در لیگ سری‌آ ایتالیا با پیراهن مانفردونیا توپ می‌زند، بازیکنان زهردار دیگری همچون تروخیو و کوین بریسنو از بهترین گلزنان لیبرتادورس در کانون توجه ونزوئلا در جام جهانی ازبکستان خواهند بود.

2073333

ونزوئلا در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از جام جهانی 2024 به مصاف هلند می‌رود که این مسابقه هم در مراکش پیگیری می‌شود.

مچ‌اندازی شمسایی و رابینسون رومرو در اولین دیدار مرحله گروهی جام جهانی که دوشنبه ۲۶ شهریور ماه پیگیری می‌شود، جذاب و دیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها