کد خبر : 2065134 | 06 شهریور 1403 ساعت 09:29 | 61.5K بازدید | 79 دیدگاه

سود هنگفت رئال: تخصص جالب پرز در فروش بازیکن

فلورنتینو پرز در دومین دوره ریاستش در رئال مادرید سود هنگفتی را از فروش بازیکنان جوان برای این باشگاه به همراه آورده است.

سود هنگفت رئال: تخصص جالب پرز در فروش بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چند سال اخیر به یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های اروپا و دنیا تبدیل شده و قهرمانی‌های متوالی‌اش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تحسین بسیار برای آنها به همراه داشته و باعث شده است که حریفان هراس بسیاری از رویارویی با آنها داشته باشند.

بدون شک پرز نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم ایفا کرده است. او در طول این مدت به دلیل برخوردی که این باشگاه با اسطوره‌هایش مانند ایکر کاسیاس و سرخیو راموس داشت با انتقادهایی هم روبه‌رو بوده است اما نقش تاثیرگذاری که روی نتایج و موفقیت رئال داشته باعث شده است که این انتقادها کم‌رنگ شود.

رئال مادرید در این تابستان هم بازیکنانی مانند نیکو پاز را که در آکادمی این تیم رشد کرده بودند به فروش رساند و حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده است که رئال در دومین دوره ریاست پرز بر باشگاه رئال مادرید تا به حال سود ۳۰۰ میلیون یورویی تنها از فروش بازیکنان جوان داشته است.

این مبلغ برای آنها بسیار قابل توجه است و به نظر می‌رسد که شم اقتصادی پرز کمک بسیاری به حفظ تعادل مالی این باشگاه کرده است، حتی در شرایطی که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ از جمله بارسلونا که رقیب اصلی رئال هم هست با مشکلات بسیاری در این زمینه دست و پنجه نرم می‌کند.

دیدگاه‌ها