کد خبر : 2065133 | 06 شهریور 1403 ساعت 09:17 | 26.4K بازدید | 32 دیدگاه

اولتیماتوم کیه‌زا

بارسا برای رقابت با لیورپول یک روز وقت دارد!

فدریکو کیه‌زا به مدیران بارسلونا اعلام کرده که تنها یک روز برای تصمیم نهایی آنها درباره به خدمت گرفتنش صبر خواهد کرد.

بارسا برای رقابت با لیورپول یک روز وقت دارد!

به گزارش "ورزش سه"، قطع همکاری یوونتوس با مکس آلگری باعث شد که مدیران این باشگاه به‌صورت جدی به دنبال پیدا کردن یک جانشین خوب برای او باشند و در نهایت تیاگو موتا به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و پس از حضورش روی نیمکت اعلام کرد که بسیاری از بازیکنان سرشناس یووه دیگر جایی در این تیم ندارند.

یکی از آنها کیه‌زا بود که قراردادش هم در تابستان سال آینده با یوونتوس به پایان می‌رسد و مدیران این باشگاه هم ترجیح می‌دهند که او را در همین تابستان به فروش برسانند تا مانع از جدایی‌اش به عنوان بازیکن آزاد شوند. به همین دلیل به او اعلام کرد که باید باشگاه جدیدی را پیدا کند.

2062743

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره مقصد احتمالی این ستاره ایتالیایی به گوش می‌رسید اما گفته می‌شود که او علاقه زیادی به پیوستن به بارسلونا دارد و در چند روز اخیر مدیر برنامه او بارها با مدیران این باشگاه تماس گرفته است. با این حال شرایط مالی باشگاه بارسا مانع بزرگی برای نهایی کردن این انتقال خواهد بود.

حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده است که کیه‌زا به بارسلونا هشدار داده است که تنها یک روز دیگر برای مشخص شدن تکلیفش صبر خواهد کرد و پس از آن با باشگاه لیورپول که آنها هم علاقه زیادی به جذب او دارند وارد مذاکره می‌شود تا هرچه زودتر تیم جدیدش را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشخص کند.

دیدگاه‌ها