کد خبر : 2065128 | 06 شهریور 1403 ساعت 01:39 | 26.5K بازدید | 61 دیدگاه

خامس برای زدن دومین گل به بارسا باید صبر کند!

با اعلام اینیگو مارتینز، سرمربی رایو وایکانو، خامس رودریگز در دیدار مقابل بارسلونا حضور نخواهد داشت.

خامس برای زدن دومین گل به بارسا باید صبر کند!

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودیگر آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ در ادامه ماجراجویی‌های خود، بعد از ۷ سال به لالیگا بازگشت و به تیم همشهری رئال مادرید یعنی رایو وایکانو پیوست تا دوباره شاهد حضورش در فوتبال اسپانیا باشیم.

جالب آنکه تیم جدید ستاره کلمبیایی در هفته سوم رقابت‌های لالیگا سه‌شنبه شب میزبان بارسلونا خواهد بود. با این وجود اما اینیگو پرز؛ سرمربی آن‌ها، در کنفراس خبری قبل از بازی در مورد احتمال حضور خامس رودریگز گفت: "او خرید مهمی برای ما به حساب می‌آید. با این‌حال برای اینکه به میدان برود خیلی زود است چرا که هنوز بدنش در شرایط بازی قرار ندارد.

بنابراین در بازی مقابل بارسلونا او را در اختیار نخواهیم داشت. خامس بازیکن فوق‌العاده باکیفیتی است که می‌تواند در تمام نقاط میانه زمین برای ما بازی کند و قطعا در ادامه فصل خیلی به ما کمک می‌کند.

2061100

خامس رودریگز از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷، دوران بسیار خوبی را با رئال مادرید پشت سر گذاشت و سپس‌ همراه کارلو آنچلوتی راهی بایرن مونیخ شد. او در آخرین الکلاسیکویی که مقابل بارسلونا به میدان رفت، موفق به گلزنی برابر کاتالان‌ها شد.

خامس که اکنون ۳۳ ساله است، در کوپا آمریکا که حدود دو ماه پیش برگزار شد نیز جزو بهترین بازیکنان تیم ملی کلمبیا بود و موفق به ثبت ۶ پاس گل شد. هرچند که در فینال مغلوب تیم قدرتمند آرژانتین شدند و دستشان از رسیدن به جام کوتاه ماند.

دیدگاه‌ها