کد خبر : 2065127 | 06 شهریور 1403 ساعت 01:21 | 38.6K بازدید | 29 دیدگاه

انتقاد فردیناند از یونایتد: این بازیکن را نفروشید

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، از تصمیم این باشگاه برای فروش اسکات مک‌تامینی انتقاد کرد.

انتقاد فردیناند از یونایتد: این بازیکن را نفروشید

به گزارش "ورزش سه"، اسکات مک‌تامینی در آستانه ترک باشگاه دوران کودکی خود است. یونایتد برای فروش او به ناپولی به توافق رسیده و قصد دارد مانوئل اوگارته از پاری سن ژرمن را جذب کند.

این بازیکن ۲۷ ساله تمام دوران حرفه‌ای خود را تا به امروز در الدترافورد گذرانده است و از سن پنج سالگی به آکادمی جوانان یونایتد پیوسته است.

طبق گزارش‌های میل اسپورت، ناپولی مبلغی در حدود ۲۶ میلیون پوند برای مک‌تامینی پرداخت خواهد کرد و این بازیکن بزودی شاگرد آنتونیو کونته خواهد شد.

فردیناند، اسطوره یونایتد که در طول ۱۲ سال دوران موفقی را در یونایتد داشت، نارضایتی خود را از فروش مک‌تامینی ابراز کرد. مک‌تامینی که اولین بازی خود را در دوران مربیگری ژوزه مورینیو انجام داد، به یک هافبک مورد اعتماد تحت هدایت اوله گونار سولسشر و اریک تن‌هاخ تبدیل شد. با این حال، فردیناند معتقد است که این بازیکن اسکاتلندی نوعی از بازیکن است که یونایتد برای قهرمانی در لیگ برتر به آن نیاز دارد.

2073327

فردیناند گفت: «من به اسکات مک‌تامینی نگاه می‌کنم و می‌دانم که هر بازیکنی نمی‌تواند یک ستاره برجسته یا بازیکن اصلی باشد. من همیشه می‌گویم که برای قهرمانی در لیگ، شما به بازیکنانی مانند جان اوشی، وس براون، دارن فلچر، چیچاریتو و اوله گونار سولسشر نیاز دارید. یا به بازیکنانی مانند خولین آلوارز در منچسترسیتی که می‌توانند وارد بازی شوند و تغییر ایجاد کنند، حتی اگر همیشه در ترکیب اصلی نباشند. این بازیکنان بسیار مهم هستند. آنها دی‌ان‌ای باشگاه را درک می‌کنند، به ویژه کسانی که از آکادمی آمده‌اند. منچستریونایتد همیشه به این موضوع پایبند بوده است. این موضوع واقعاً برای من ناراحت‌کننده است، برای جایگزینی او باید ۳۰، ۴۰، ۵۰ میلیون پوند هزینه کنید. این مبلغ کمی نیست.»

دیدگاه‌ها