کد خبر : 2065126 | 06 شهریور 1403 ساعت 01:11 | 16.2K بازدید | 21 دیدگاه

تیاگو موتا:

سبک بازی یووه خطرناک است ولی من عاشق ریسکم!

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، معتقد سبک بازی تیمش ریسکی است و این شکل بازی کردن را دوست دارد.

سبک بازی یووه خطرناک است ولی من عاشق ریسکم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ادامه نمایش‌های درخشان خود، با نتیجه پرگل ۳-۰ از سد هلاس ورونا گذشت تا در پایان هفته دوم به تنهایی با شش امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

تیاگو موتا سرمربی بیانکونری در مورد این پیروزی گفت: "پرس کردن تیم مقابل آن هم از زمین خودشان، یک تاکتیک کاملا ریسکی‌ به حساب می‌آید. زیرا ممکن است آن‌ها با ارسال توپ‌های بلند به شما ضربه بزنند. با این حال اما من ترجیح می‌دهم این ریسک را به جان بخرم چرا که با وجود بازیکنان جوانی که داریم، به خوبی می‌توانیم حریف را پرس کنیم.

بابت گلزنی دوشان ولاهوویچ خیلی خوشحالم. او علاوه بر حضور موفق در خط حمله، در کار پرس و دفاع تیمی نیز به خوبی انجام وظیفه می‌کند. ضمن آنکه این دومین کلین‌شیت پیاپی ما بود و جا دارد از خط دفاعی و دروازه‌بان‌مان نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم."

2073324

موتا ادامه داد: "ما در طول هفته از نظر روحی و روانی بشدت روی بازیکنان‌مان کار می‌کنیم. بازیکنانی که در اختیار دارم از نظر فنی، اخلاقی و از خودگذشتگی فوق‌العاده هستند."

موتا در خصوص اولین بازی سخت یوونتوس که هفته آینده در مقابل آاس رم برگزار می‌شود گفت: "پیش‌بینی می‌کنم بازی جذابی از آب دربیاید. همانند دو بازی گذشته، در آن دیدار نیز با تمام توان به میدان خواهیم رفت و می‌خواهیم به درخشش ادامه دهیم. از هواداران پرشورمان نیز تقاضا دارم در آن دیدار سخت ورزشگاه را به رنگ سفید و مشکی دربیاورند."

دیدگاه‌ها