کد خبر : 2065125 | 06 شهریور 1403 ساعت 01:06 | 11.4K بازدید | 18 دیدگاه

ولاهوویچ: از آلگری انتقاد نمی‌کنم اما با موتا بهتریم!

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، می‌گوید قصد انتقاد از مکس آلگری، سرمربی سابق، را ندارد اما این تیم تحت هدایت تیاگو موتا بهتر بازی می‌کند.

ولاهوویچ: از آلگری انتقاد نمی‌کنم اما با موتا بهتریم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته دوم سری A امشب توانست ورونا را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. دوشان ولاهوویچ در این بازی دو گل به ثمر رساند و نشان داد که می‌تواند آمار خوبش در سال‌های گذشته را تکرار کند.

او پس از بازی درباره بازی یوونتوس تحت هدایت تیاگو موتا گفت: «ما سبک بازی متفاوتی داریم. این به این معنا نیست که سال گذشته خوب نبودیم. نمی‌خواهم از مربی قبلی انتقاد کنم. من در اولین بازی کمی بدشانس بودم، امروز دو گل زدم و ما نگرش درستی داشتیم که این مهم و کلیدی است.»

2073324

گفته می‌شد که یوونتوس تحت هدایت آلگری بیش از حد ضعیف بازی می‌کرد و ولاهوویچ بسیار مراقب بود که به نظر نرسد که تیاگو موتا را با آلگری مقایسه می‌کند. او گفت: «من نمی‌خواهم این موضوع به اشتباه تفسیر شود. او قطعاً روی بخش هجومی و ذهنیت ما کار می‌کند. همه ما موافقیم که نگرش ما کلید رسیدن به همه چیز است، اگر نگرش درستی داشته باشیم، همه چیز بهتر کار می‌کند. ما برای یکدیگر بازی می‌کنیم، اما همچنین تغییرات تاکتیکی‌ای وجود دارد که ما از آنها آگاهیم.»

دیدگاه‌ها