کد خبر : 2065108 | 05 شهریور 1403 ساعت 23:59 | 17.8K بازدید | 83 دیدگاه

روزهای شیرین رامین: گل، پاس گل، لبخند! (عکس)

شرایط برای رامین رضاییان به بهترین شکل رقم خورده است.

روزهای شیرین رامین: گل، پاس گل، لبخند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیوستن رامین رضاییان با فرم خوبی که در فصل گذشته داشت، دور از انتظار نبود تا این بازیکن با پیراهن استقلال هم به درخشش خود ادامه دهد و بتواند در روند تیمی آبی‌ها موثر باشد اما رامین پا را فراتر گذاشت و تبدیل به پرنورترین ستاره آبی‌ها شد و همه چیز باب میل او در جریان است.

رامین رضاییان در اولین بازی فصل علاوه‌بر عملکرد فنی خوبی که داشت توانست در دقایق پایانی، زمینه‌ساز گل پیروزی‌بخش استقلال در مقابل شمس آذر قزوین باشد و اولین تاثیر مهم خود را با پاس گل 3 امتیازی گذاشته باشد.

در دومین بازی رامین دو گل به ثمر و هر دو گل با زدن ضربات پنالتی به ثمر رسید، او با سه تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های استقلال، موثرترین بازیکن هفته‌های ابتدایی لیگ برتر است، البته او به تنهایی خیال استقلالی‌ها را جدای تمام ستاره‌های سمت راست، راحت کرده است، مانند یامگا پنالتی می‌زند، مانند حردانی در حملات حضور دارد و به سبک خود رامین رضاییان در ارسال و خلق موقعیت فوق‌العاده است!

این درخشش در شرایطی رقم خورد که استقلالی‌ها استقبال خیلی خوبی از رامین رضاییان داشتند و با درخشش او همه چیز بهتر از قبل پیش رفت.

رضاییان در تمرین امروز با لبخند و انگیزه بالایی حاضر شد و مثل روزهای گذشته تمرین پرفشاری را برگزار کرد تا آمادگی خود را حفظ کند.

2073301

دیدگاه‌ها