کد خبر : 2065106 | 06 شهریور 1403 ساعت 06:33 | 29.7K بازدید | 68 دیدگاه

جیمی کاراگر:

در لیورپول منتظر رونالدو بودیم که به یونایتد رفت

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول‌، فاش کرد که لیورپول چقدر قبل از پیوستن به منچستریونایتد در سال 2003، به جذب کریستیانو رونالدو نزدیک بود.

در لیورپول منتظر رونالدو بودیم که به یونایتد رفت

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در الدترافورد به یک اسطوره در لیگ برتر تبدیل شد و در آنجا با هدایت سر الکس فرگوسن به عنوان یک ستاره بزرگ به فوتبال جهان معرفی شد.

این بازیکن 39 ساله قبل از انتقال به رئال مادرید در سال 2009 با انتقال 90 میلیون یورویی پس از شش سال حضور در انگلیس، در تاریخ یونایتد ماندگار شد.

در دوران حضورش در یونایتد، این باشگاه در کنار قهرمانی چمپیونزلیگ، سه بار قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد و رونالدو هم به توپ طلا دست پیدا کرد.

کاراگر مدت‌ها موفقیت حرفه‌ای رونالدو را تحسین می‌کرد و اکنون فاش کرده که چگونه این فوق ستاره پرتغالی می‌توانست قبل از امضای قرارداد با یونایتد، از باشگاه اسپورتینگ لیسبون به لیورپول بپیوندد.

2073295

از کاراگر درمورد رقابت لیورپول با یونایتد برای جذب رونالدو سوال شد و او پاسخ داد: "قبل از اینکه یونایتد برای جذب رونالدو اقدام کند، ما به دنبال او بودیم. فیل تامپسون (مربی وقت لیورپول‌) داستان را طوری تعریف می‌کرد که فکر می‌کرد ما رونالدو را داریم.

او در حال صحبت با ایجنت رونالدو بود و قبل از اینکه متوجه شویم، در اخبار اسکای اسپورتس این تیتر منتشر شد: "رونالدو به یونایتد رفت." من به چیزی که احتمالاً در لیورپول کم داشتیم، فکر می‌کنم.

فکر می‌کنم در یک دوره 10 ساله در هر پستی بازیکنانی بزرگی داشتیم، اما فکر نمی‌کنم تا به حال بازیکنی در سطح جهانی داشته باشیم. ببینید، ما در اواخر دهه هشتاد مثلا جان بارنز را در جمع بهترین‌ها را داشتیم، اما فکر می‌کنم اگر دهه نود را پشت سر بگذاری، فکر نمی‌کنم تا به حال بازیکنی شبیه آن داشته باشیم."

دیدگاه‌ها