کد خبر : 2065104 | 05 شهریور 1403 ساعت 23:53 | 19.8K بازدید | 21 دیدگاه

گری نویل، دوست داشتم در آرسنال بازی کنم!

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید به بازی در آرسنال زیر نظر آرسن ونگر علاقه‌مند بوده است.

گری نویل، دوست داشتم در آرسنال بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، در مصاحبه‌ای با برنامه «اورلپ» فاش کرد که یکی از تیم‌های لیگ برتری که همیشه به آن احترام زیادی داشته و دوست داشته برای آن بازی کند، آرسنال بوده است. نویل که تمام دوران حرفه‌ای خود را در الدترافورد گذراند و ۶۰۲ بار برای تیم محبوبش بازی کرد، در طول ۱۹ سال تحت هدایت سر الکس فرگوسن، هشت عنوان قهرمانی لیگ برتر، سه جام حذفی و دو لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

با این حال، نویل با این اعتراف جسورانه ممکن است خشم هواداران یونایتد را برانگیزد. او در پاسخ به سوال جیمی کاراگر درباره اینکه دوست داشته در کدام تیم رقیب لیگ برتری بازی کند، به طرز شگفت‌انگیزی آرسنال را به عنوان تیم مورد علاقه خود معرفی کرد. آرسنال برای سال‌ها رقیب سرسخت یونایتد بود تا زمانی که چلسی با مالکیت رومن آبراموویچ وارد رقابت برای عنوان قهرمانی شد.

نویل اعتراف کرد که احترام زیادی برای تیم آرسن ونگر قائل بوده است. او عاشق سبک بازی و رفتار آنها بود و همچنین آرسنال را به عنوان باشگاهی با «سنت و تاریخ» تحسین می‌کرد. نویل گفت: «وقتی به هایبوری می‌رفتم و وارد آن ورودی قدیمی با سالن مرمرین می‌شدم، همیشه فکر می‌کردم این یک باشگاه با سنت واقعی است. من عاشق کت‌های رسمی آنها بودم و این به آنچه یونایتد در آن زمان داشت، مشابه بود."

2073291

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، نیز تیم مورد علاقه خود را فاش کرد و به طرز شگفت‌انگیزی تاتنهام، رقیب آرسنال، را انتخاب کرد. او گفت: «من تاتنهام را انتخاب می‌کنم و دلیلش این است که وقتی بچه بودم، آنها اولین تیمی بودند که به جز اورتون و لیورپول، اطلاعات زیادی درباره‌شان داشتم.»

دیدگاه‌ها