کد خبر : 2065101 | 05 شهریور 1403 ساعت 23:37 | 42.3K بازدید | 68 دیدگاه

پیام آنچلوتی به ستاره رئال: تو برایم جانشین کروسی!

نقش فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، به عنوان جانشین تونی کروس در این تیم، بسیار پررنگ‌تر و مهم‌تر از قبل شده است.

پیام آنچلوتی به ستاره رئال: تو برایم جانشین کروسی!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، و فده والورده، هافبک اروگوئه‌ای، رابطه‌ای بسیار ویژه دارند. آنچلوتی بارها از والورده خواسته است که کمتر فروتن باشد و بیشتر جسارت نشان دهد. گل والورده در بازی مقابل وایادولید آخرین نمونه از این ارتباط خاص بود. پس از این گل، آنچلوتی به عنوان خوشحال‌ترین مرد برنابئو دیده شد و گفت: «به تو گفتم، به تو گفتم.»

این اولین باری نیست که آنچلوتی از والورده حمایت می‌کند. او والورده را بازیکنی با پتانسیل بالا می‌داند که گاهی به دلیل فروتنی بیش از حد، این پتانسیل را در زمین بازی نشان نمی‌دهد. با این حال، آنچلوتی والورده را به عنوان یک قطعه کلیدی در تیم خود می‌بیند. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: «او بازیکنی غیرقابل جایگزین است.» آنچلوتی همچنین از کیفیت و قدرت ضربه‌های والورده تمجید کرد. والورده نیز پس از بازی گفت: «آنچلوتی بارها به من می‌گوید که تمرینات شوت‌زنی را بیشتر انجام دهم، اما فروتنی‌ام در زمین مانعم شده است. با کمک او و با انگیزه‌‌ای که به من داده وضعیت بهتر شده. باید از او تشکر کنم.»

آنچلوتی در ژانویه گذشته نیز، در آستانه نیمه‌نهایی سوپرجام در ریاض، از والورده خواسته بود که کمتر فروتن باشد و بیشتر جسارت نشان دهد. او گفته بود: «والورده بازیکنی کامل است. او می‌تواند به روش‌های مختلف فوتبال بازی کند، مانند وینگر، زمانی که لیگ قهرمانان را بردیم یا به عنوان هافبک دفاعی در این دوره اخیر. او بازیکنی بسیار کامل و مهم است.»

این کلمات آنچلوتی برای خارج کردن والورده از پوسته‌ای بود که نمی‌گذاشت او بیشتر از قبل بدرخشد. حالا پس از خروج تونی کروس، وظایف والورده مهم‌تر شده‌اند. آنچلوتی همیشه به پتانسیل والورده اعتقاد داشته است.

2073288

والورده با نقش جدیدی در تیم بازی می‌کند. با حضور کروس و مودریچ در تیم، نقش هجومی والورده بیشتر بود و او اغلب از سمت راست وارد می‌شد. اما پس از خروج کروس، او مجبور است بین حمله و دفاع تعادل برقرار کند. با این حال، والورده دوباره گلزنی کرد و آنچلوتی خوشحال است که او فروتنی را کنار گذاشته و جسارت توصیه شده توسط مربی‌اش را پذیرفته است.

دیدگاه‌ها