کد خبر : 2065090 | 05 شهریور 1403 ساعت 22:54 | 25.3K بازدید | 41 دیدگاه

ستاره سیتی در ای‌اِی اسپورتس اف‌سی تاریخ‌ساز شد!

رودری، هافبک منچسترسیتی، در ریتینگ بازی ای‌اِی اسپورتس اف‌سی ۲۵ به یک رکورد فوق‌العاده رسید.

ستاره سیتی در ای‌اِی اسپورتس اف‌سی تاریخ‌ساز شد!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا، با کارت خود در بازی ای‌ای اسپورتس اف‌سی تاریخ‌ساز شد. این کارت به تازگی منتشر شده است. رودری یکی از مدعیان اصلی جایزه توپ طلای امسال است، به خصوص پس از اینکه نقش کلیدی‌ای در چهارمین قهرمانی پیاپی منچسترسیتی در لیگ برتر ایفا کرد و سپس اسپانیا را به قهرمانی یورو ۲۰۲۴ در آلمان رساند.

عملکرد فوق‌العاده او قرار است با ارتقاء قابل توجهی در بازی ای‌اِی اف سی اسپورتس همراه شود. کارت رودری یکی از چشمگیرترین کارت‌ها است. ریتینگ او از ۸۹ به ۹۱ افزایش یافته است و او را به یکی از بهترین بازیکنان بازی تبدیل کرده است. در واقع، هیچ بازیکنی امتیازی بالاتر از رودری ندارد. او با هم‌تیمی‌اش ارلینگ هالند، کیلیان امباپه و آیتاتا بونماتی، ستاره تیم زنان بارسلونا، هم‌رتبه است.

2073265

طبق اطلاعات منتشرشده، رودری ۲۸ ساله امتیازی بالاتر از کوین دی‌بروینه، جود بلینگام، وینیسیوس جونیور، هری کین، محمد صلاح، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهد داشت.

رکورد او در تاریخ این بازی بی‌سابقه است. رودری به عنوان یک هافبک دفاعی تاریخ‌ساز خواهد شد، زیرا هیچ بازیکنی در این پست تاکنون بالاترین امتیاز را در این بازی‌ها نداشته است. معمولاً مهاجمان بیشترین توجه را از ای‌ای دریافت می‌کنند، اما رودری با امتیازی که قبلاً برای بازیکنی در پست او دیده نشده است، رویکرد بازی را تغییر می‌دهد.

دیدگاه‌ها