کد خبر : 2065089 | 05 شهریور 1403 ساعت 22:48 | 46K بازدید | 16 دیدگاه

اولین امتیاز فابرگاس با حضور ستاره‌های رئال و بارسا

کومو با هدایت سسک فابرگاس در هفته دوم سری A مقابل کالیاری به تساوی 1-1 رسید.

اولین امتیاز فابرگاس با حضور ستاره‌های رئال و بارسا

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس اولین امتیاز خود به عنوان مربی  در سری A را دریافت کرد. کومو در بازی خارج از خانه امشب به مصاف کالیاری رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

نیکو پاز، بازیکن سابق رئال مادرید، که امروز قراردادش به صورت رسمی اعلام شد، اولین بازی خود با تیم جدیدش را در نیمه دوم آغاز کرد. سرخی روبرتو نیز اولین بازی خود را انجام داد.

مانند بسیاری از دقایق بازی هفته اول مقابل یوونتوس در تورین، کومو با سبک تهاجمی مقابل کالیاری بازی کرد. سسک فابرگاس در طول هفته اشاره کرد که زوج کوترونه-بلوتی ممکن است در ترکیب فیکس نباشند و او به دنبال راه حل‌های دیگری برود. اما آندره‌آ بلوتی خطرناک ظاهر شد و گلی به ثمر رساند که به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد.

کومو بازی را خوب شروع کرده بود و می‌خواست با مالکیت توپ به حریفش غلبه کند. با این‌حال آن‌ها در ضدحملات عملکرد خوبی نداشتند و به همین دلیل در آخرین دقایق نیمه اول گل دریافت کردند.

2073262

روبرتو پیکولی در دقیقه 44 دروازه کومو را باز کرد و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

فابرگاس نمی‌خواست امتیاز از دست بدهد و در نیمه دوم تیمش فشار زیادی روی دروازه کالیاری ایجاد کرد. در دقیقه 53 در نتیجه این حملات، پاتریک کوترونه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

2073263

نیکو پاز آرژانتینی با اشتیاق زیاد اولین بار پیراهن کومو را به تن کرد و در 20 دقیقه مانده به پایان بازی تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما ضربات او از جمله یک والی دیدنی‌‌اش به گل تبدیل نشد.

کومو همه چیز را تحت کنترل داشت و بیشتر جریان بازی را کنترل می‌کرد تا حداقل این بازی خارج از خانه را با یک امتیاز به پایان برساند که درنهایت موفق شد.

دیدگاه‌ها