کد خبر : 2065086 | 05 شهریور 1403 ساعت 22:19 | 46.4K بازدید | 32 دیدگاه

واکنش بکام به درگذشت مربی سابق

پست احساسی بکام: خداحافظ جنتلمن واقعی!

دیوید بکام با انتشار پستی احساسی در اینستاگرام به درگذشت اسون گوران اریکسون واکنش نشان داد.

پست احساسی بکام: خداحافظ جنتلمن واقعی!

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام در اینستاگرام خود به اسون گوران اریکسون، مربی سابق تیم ملی انگلیس، ادای احترام کرد. این پست شامل کلیپی بی‌صدا از بکام و اریکسون است که در خانه اریکسون در سونه، سوئد، در حال قدم زدن، صحبت و خندیدن هستند. بکام این پست را پس از اعلام خبر درگذشت اریکسون توسط خانواده‌اش منتشر کرد. اریکسون پس از مبارزه طولانی با سرطان پانکراس درگذشت و در این مدت با مثبت‌اندیشی خود الهام‌بخش اهالی جهان فوتبال بود.

این ویدئو تاریخ مشخصی ندارد، اما اریکسون اوایل امسال فاش کرد که بکام با یک سرآشپز شخصی به دیدار او رفته بود.
خانواده اریکسون در زمان درگذشت او در کنار تختش بودند و این خبر باعث سیل همدردی‌ها از سراسر دنیای فوتبال و فراتر از آن شد.

2073245

بکام در این پست نوشت که می‌دانست این دیدار با مربی سابقش احتمالاً آخرین دیدارشان خواهد بود. او نوشت: «ما خندیدیم، گریه کردیم و می‌دانستیم که در حال خداحافظی هستیم. اسون، از تو متشکرم که همیشه همان شخصی بودی که همیشه بوده‌ای، پرشور، مراقب، آرام و یک جنتلمن واقعی. من همیشه از تو سپاسگزار خواهم بود که مرا کاپیتان تیم خود کردی. همیشه این آخرین خاطرات این روز را با تو و خانواده‌ات در ذهن خواهم داشت. متشکرم اسون و مانند همان آخرین کلماتت به من: «همه چیز خوب خواهد شد.»

2073246

دیدگاه‌ها