کد خبر : 2065085 | 06 شهریور 1403 ساعت 08:10 | 10.3K بازدید | 22 دیدگاه

بازی‌های فشرده تیم‌های آسیایی بعد از فیفادی

برنامه‌ریزی برای مدعیان لیگ مثل فوتبال اروپا

بعد از پایان فیفادی شهریورماه نمایندگان ایران در فوتبال آسیا با فشردگی زیاد بازی‌های خود را انجام می‌دهند.

برنامه‌ریزی برای مدعیان لیگ مثل فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر بعد از پایان هفته سوم به دلیل برگزاری بازی‌های دور نهایی انتخابی جام جهانی دو هفته به تعویق می‌افتد و بلافاصله بعد از پایان فیفادی شهریور، بازی‌ها از سر گرفته خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، هفته چهارم لیگ برتر احتمالا از روز 23 شهریورماه آغاز خواهد شد و با توجه به تقویم فشرده مسابقات باشگاهی و ملی تا پایان سال، سازمان لیگ چاره‌ای جز فشرده کردن مسابقات ندارد.

این در حالی است که استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان 4 نماینده ایران در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان دو آسیا هستند و از اواخر شهریورماه مسابقات این تیم‌ها نیز شروع می‌شود.

کمیته مسابقات سازمان لیگ در چنین شرایطی چاره‌ای جز فشرده‌سازی بازی‌های نمایندگان ایران در آسیا نداشته است. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، 4 نماینده ایران در آسیا باید از اواخر شهریورماه به فاصله‌های زمانی کوتاه و هر 4 یا 5 روز یک بار در سطح قاره یا لیگ برتر به میدان بروند.

برنامه مسابقات لیگ برتر از هفته چهارم به زودی به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود اما در برنامه تدوین شده مسابقات تیم‌های آسیایی بسیار فشرده خواهد بود.

دیدگاه‌ها