کد خبر : 2065075 | 06 شهریور 1403 ساعت 06:56 | 11.7K بازدید | 9 دیدگاه

چالش سخت بارسا: لیورپول هم مشتری کیه‌زا شد!

لیورپول در روزهای پایانی نقل و انتقالات شرایط جذب فدریکو کیه‌زا را از یوونتوس جویا شده است.

چالش سخت بارسا: لیورپول هم مشتری کیه‌زا شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال تقویت خط حمله تیم آرنه اشلوت است. لیورپول برای بررسی احتمال جذب فدریکو کیه‌زا را از یوونتوس پرس‌وجو کرده است.

قرمزها در نقل و انتقالات تابستانی فعالیت زیادی نداشتند و اشلوت تاکید می‌کند که از تعداد بازیکنان فعلی خود راضی است و باشگاه فقط در صورت ارتقای فهرست، بازیکنان جدید جذب می‌کند.

لیورپول در هفته‌های اخیر به دنبال جذب یک بازیکن در سمت راست بوده تا در صورت امکان جانشین محمد صلاح شود و کریسنسیو سامرویل، ستاره وستهام، در میان گزینه‌های آن‌ها قرار دارد.

بر اساس گزارش فابریتزیو رومانو، کیه‌زا اکنون جدی‌ترین گزینه لیورپول در بازار نقل و انتقالات است. او تایید کرد که لیورپول یک "پیشنهاد اولیه" برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط جذب این ملی پوش ایتالیایی اتخاذ کرده است. یوونتوس تایید کرده بود که این مهاجم آینده‌ای در این باشگاه ایتالیایی ندارد.

2073229

باشگاه ایتالیایی مشتاق یافتن یک "راه حل" برای این وضعیت است و کیه‌زا پس از مدت‌ها گمانه‌زنی در آستانه ترک باشگاه قرار گرفته است.

تاتنهام و چلسی از جمله باشگاه‌هایی هستند که قبلاً با این بازیکن 26 ساله در ارتباط بوده‌اند و گفته می‌شود که نیوکسل هم مانند بارسلونا وضعیت او را زیر نظر دارد.

کیه‌زا چندین بار با انتقال به آنفیلد در ارتباط بود و یورگن کلوپ این بازیکن را تحسین می‌کرد اما مربی آلمانی هرگز فرصت مربیگری ستاره ایتالیایی را به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها